Cadesius Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei! Noen ganger når et nytt game loader i multiplayer så henger det seg. Det kommer opp et error-vindu i taskbar'en, men får ikke sett hva det står på den. Og etter jeg har avsluttet spillet med CTRL + ALT + DELETE så kommer det opp at iw4mp.exe har sluttet å virke. Hva kan løse dette problemet? Irriterer meg grådig over det... På forhånd, takk! Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Og igjen er det blitt vist at PlayStation3 er mye bedre enn Xbox360 Endret 16. desember 2009 av TheXboxFreek Lenke til kommentar
teehee Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde noe lignende problem før (det var SP ikke MP). For å løse det satte jeg ned noen instillinger i options. Du kan jo prøve det og se om det funker for ditt problem også. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Vel, enig i at PS3 er bedre. Desverre så gjelder dette PC, TheXboxFreek, og Xbox 360 kjører ikke med Windows Vista Mest unyttige kommentaren jeg har fått her på lenge Hehe.. Wabakki: Flott. Takk skal du ha! Skal prøve dette, men grafikken er halve morroa med spillet :\ Hadde disse instillingene noe med "shading, anti-aliasing" og sånn å gjøre? Er det noen andre som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, det var anti-aliasing som jeg skrudde ned fra 4 til 2 (tror iallefall det, er jo flere uker siden jeg hadde dette). Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du kan plugge inn en mic det funket med mw1 iallefall Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg prøvde å skru AA ned til 2, men det funket ikke, så jeg slo det helt av, da har jeg ikke merket flere feil. eSuba: Har allerede en mic plugget inn^^ Noen andre som har en god løsning uten å skru ned grafikken? Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Start cod4 uten mic , og sett i micen når du er ingame ^^ funker som bare f , men nå vet jeg ikke det i mw2 siden loadingen min går veldig fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå