Gå til innhold

Halo Reach real-time trailer


MistaPi

Anbefalte innlegg

De fleste her har sikkert sett den nå, men kan likevel linke til den:

http://www.gamersyde.com/news_halo_reach_t...er-8813_en.html

 

Dette er dog en cut-scene så det er nok buffet opp fra in-game grafikken, men likevel teknisk sett et ganske stort skritt opp fra Halo 3 (ODST). Liker spesielt shadingen og lyseffektene veldig godt.

 

For å sammenligne med Halo 3. (Øverste Halo Reach, midten Halo 3, nederste bilde for å vise den bra shadingen på våpnet).

post-6993-1260973980_thumb.jpg

post-6993-1260973990_thumb.jpg

post-6993-1260973996_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

nederste bildet er vel ikke bekreftet?

 

uansett så er det en halo reach tråd i halo forumet. hadde vært fint med folk der for forumet er ganske dødt.

Lenke til kommentar
DX11 Tesselation?

Tesselator enheten til Xenos oppfyller nok ikke DX11 kravene. Men ja, det er masse geometri detaljer der så tesselation kan være brukt. Så spørs det om det også brukes i in-game. Med så få spill som bruker tesselator enheten så virker det som det er store trade-offs her.

Lenke til kommentar
DX11 Tesselation?

Tesselator enheten til Xenos oppfyller nok ikke DX11 kravene. Men ja, det er masse geometri detaljer der så tesselation kan være brukt. Så spørs det om det også brukes i in-game. Med så få spill som bruker tesselator enheten så virker det som det er store trade-offs her.

 

Jeg tenkte på PC spec jeg nå, glemte helt X360, hehe. Men, ja, ser den. Hvis dette er "grafikken" som skal kjøre på X360 så må jeg faktisk si at jeg er imponert over den bråkete maskina som står under tv'en min her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...