LucarioX Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) German Truck Simulator Relase: 13. januar 2010 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Hjemmeside Bilder hentet fra denne siden - flere bilder kan også sees her Noen som vurderer å innvestere i denne simulatoren? Er selv ganske fan av simulatorer, spessielt MS Flight Simulator, så blir nok muligens et kjøp her. Grafikken ser jo ikke så rent dårlig ut med tanke på at dette er en simulator, og gameplayet virker jo greit. Liker åpen verden-konseptet. Sikkert artig å kjøre en tur fra Kiel til Munchen i realistiske omgivelser. Hva tror forumfolket? Edit: Sånn, nå skal Youtube videoene funke også Endret 16. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tror at det er skit. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ligna farlig på Euro Truck Simulator da, men var litt fett med betong henger etc. Sikkert et større område en ETS? *håpe* Jeg skal hvertfall ha det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Absolutt en likhet ja, ikke liten heller Ser dog ut til å være mer variert da, med tanke på kjøretøy, landskap, veier og slikt Nihilist: Kanskje en begrunnelse hadde gjort seg? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Slike spill skuffer som regel mer enn de innfrir. Håper de klarer det, kommer nok til å prøve spillet, men har ikke for store forventninger. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Nye gameplay videoer! 9 minutter med gameplay: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mer gameplay, business-delen: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Ser mye bedre ut enn ETS! Liker økonomi-delen og grafikken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Heldigvis lisensierte lastebiler, finere grafikk samt mulighet for å kjøpe seg garasje. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Da har jeg fått tak i et eksemplar. Bedre fysikk, grafikk og lyd. Absolutt godkjent, men krever ganske kraftig maskin for å hindre lagg. Si i fra om noen vil ha bilder av noe Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skal kjøpe, den bringer med en del elementer(business, AI sjåfører) osv som jeg savnet veldig i EU truck sim. Men mest av alt venter jeg på Rig'n'Roll, synes dette spillet ser en god del bedre ut enn SCS sine spill gjør(men det er også litt mer actionorientert, som sikkert vil støte fra seg de aller mest hardcore trucksimmerne.) Sorry for offtopic. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da har jeg fått tak i et eksemplar. Bedre fysikk, grafikk og lyd. Absolutt godkjent, men krever ganske kraftig maskin for å hindre lagg. Si i fra om noen vil ha bilder av noe Hvor kraftig maskin har du? Er businessdelen bra nok? Jeg kan ikke tenke meg dette spillet uten å gjøre litt mer enn å kjøre fra Berlin til Hamburg liksom.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Synes det er ganske sykt at de produserer helt like simulator spill hele tiden, eneste forskjellen er landet du kjører i. De skulle heller konsentrert seg om et litt større område, f.eks hele europa/amerika og gjort et godt spill av det med forskjellige modus. Likte at man kunne drive business i den amerikanske versjonen, kunne ansette sjåfører osv. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har "anskaffet" meg dette spillet nå.. men er kun på tysk! Noen som vet om det fåes i engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå