Gjest Guest_G_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er ganske sikker på at de fleste her har noen venner som veldig ofte bryter avtaler og lignende. Jeg har minst 1 venn som i 2/3 tilfeller bryter eller utsetter avtaler, både om det var han eller jeg som foreslo å finne på noe. Det har ført til at jeg sjelden gidder å finne på noe som helst med han, utenom hvis jeg kan være sikker på at han faktisk blir med til tidspunktet vi avtalte, noe som vanligvis vil si bare i de tilfellene vi finner på noe med en gang. Har sagt tydelig i fra til han hva jeg synes, men det virker som at noen personer rett og slett ikke klarer å holde avtaler. Hvordan behandler dere venner som man ikke kan stole på eller som bryter avtaler? Lenke til kommentar
ACD Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Enten så ditcher du han, eller så tar du en prat med han. Er ganske åpenbart at han ikke respekterer deg. Oppfører han seg på samme måten mot andre? En annen mulighet er at du avlyser avtaler med han, se om han skjønner hvor irriterende det har vært for deg. Edit: Leste litt raskt og så ikke at du allerede har snakket med han. Da gjenstår det bare ditching eller avlysning. Endret 16. desember 2009 av ACD Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bare slutt å planlegg med han. Du kan godt nevne ting som skal skje, men aldri gjør deg avhengig av at personen dukker opp. Kjenner til noen sånne og etter å ha brent meg noen ganger er de aldri med i planlegginger. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg ville først vurdert om jeg fortsatt ville gjort ting med han. Hvis ja, utsett avtalene hans og hvis han reagerer konfronter han skikkelig! Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spør du ofte om han vil være med på ting? Jeg er av typen som ikke trenger å være sosial hver kveld for å dekke mitt behov. Når det da er et par som spør tilnærmet hver dag, må jeg avslå til tider. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vær selektiv med hvilke venner du vil spare på. Hvis han ikke vil være sosial blir det han som sitter igjen uten venner til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå