Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner man ikke kan stole på


Gjest Guest_G_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_G_*

Er ganske sikker på at de fleste her har noen venner som veldig ofte bryter avtaler og lignende. Jeg har minst 1 venn som i 2/3 tilfeller bryter eller utsetter avtaler, både om det var han eller jeg som foreslo å finne på noe. Det har ført til at jeg sjelden gidder å finne på noe som helst med han, utenom hvis jeg kan være sikker på at han faktisk blir med til tidspunktet vi avtalte, noe som vanligvis vil si bare i de tilfellene vi finner på noe med en gang.

Har sagt tydelig i fra til han hva jeg synes, men det virker som at noen personer rett og slett ikke klarer å holde avtaler.

 

Hvordan behandler dere venner som man ikke kan stole på eller som bryter avtaler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten så ditcher du han, eller så tar du en prat med han. Er ganske åpenbart at han ikke respekterer deg. Oppfører han seg på samme måten mot andre?

 

En annen mulighet er at du avlyser avtaler med han, se om han skjønner hvor irriterende det har vært for deg.

 

Edit: Leste litt raskt og så ikke at du allerede har snakket med han. Da gjenstår det bare ditching eller avlysning.

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...