Duckyneedz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vet nå ikke hvorvidt dette kan legges under seksualitet da. Jeg har da det problemet at jeg er forelsket i 2 personer. Den ene er en gutt, den andre en jente. Jeg er veldig sikker på disse er veldig fortapt i meg. Derfor vil jeg nødig såre noen, selv om det må komme. Jeg er da kjæreste med denne gutten, og har vært det i over 1 år. Denne jenta jeg er forelsket i har jeg vært små betatt av i lang tid, men nå i det siste har det kommet mer og mer frem. Jeg vet ikke mine arme råd lenger, for jeg er virkelig glad i kjæresten min og jeg vil ikke såre ham. Men på en måte har jeg allerede det, han bare ikke vet det. Vi har hatt sex, jeg og jenta, og det gjør meg vondt at jeg har såret ham, selv om han ikke vet det, og jeg skjemmes over det. Jeg er sikker på min legning, selv om jeg ikke syns det har noe spesiellt å si. Flere som er i min situasjon, som kan fortelle meg hvordan dere taklet det? Jeg har vurdert frem og tilbake, og kommer ingen vei.... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Eg vil si at kjønn ikke er så viktig her, egentlig. Men, hva skal du gjøre? Du MÅ velge. Slik det er nå sårer du begge to, og det er både dårlig gjort og vanskeligere å komme ut av jo lengre tid det går. Å bli forelsket er ikke noe du velger at skal skje, men du er selv ansvarlig for hva du gjør med disse følelsene. Og her har du vært utro. Så du bør stille deg to spørsmål: - Er gresset grønnere på andre siden? Det er ikke alltid det ser du, og det kommer kanskje en ny person senere i livet du også blir forelsket i. Skal du bytte da og? - Om du velger å bli, skal du fortelle at du har vært utro eller ikke? Lenke til kommentar
Duckyneedz Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Eg vil si at kjønn ikke er så viktig her, egentlig. Men, hva skal du gjøre? Du MÅ velge. Slik det er nå sårer du begge to, og det er både dårlig gjort og vanskeligere å komme ut av jo lengre tid det går. Å bli forelsket er ikke noe du velger at skal skje, men du er selv ansvarlig for hva du gjør med disse følelsene. Og her har du vært utro. Så du bør stille deg to spørsmål: - Er gresset grønnere på andre siden? Det er ikke alltid det ser du, og det kommer kanskje en ny person senere i livet du også blir forelsket i. Skal du bytte da og? - Om du velger å bli, skal du fortelle at du har vært utro eller ikke? Utrolige gode punkter du kommer med, og det fikk meg til å se ting fra en annen side. Jeg føler meg trygg og har det godt nå me ham jeg har. Så jeg ser ingen grunn til å gå videre med denne jenta. Blir mye tenking fremover... Takk for et tanke vekkende svar, dette setter jeg pris på Lenke til kommentar
Gjest What.to.do?? Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 kjenner meg veldig igjen i dette.. har samme problemer. men har følelser for 2 gutter. en er jeg sammen med å har vært det i over 4 år. og i det siste har vi skrangelt veldig, og han har vært utro.. og inni dette har en kompis av han fått følelser for meg, og jeg trodde aldri det ville skje, men jer har følelser for han også. har vært utro til en hvis grad jeg også, men det vet han ikke. Jeg og kjæresten fant ut at vi skulle satse på hverandre å prøve å få det til å fungere her for en stund siden, så jeg kuttet kontakt med han andre, og kjæresten med hun som han var utro med. er en sååå lang historie bak alt dette, at jeg blir sliten ved tanken. Men uansett, i det siste har jeg tadd opp kontakten med han andre igjen, og vi prater ganske mye, og har til og med had hemmlige møter så ingen skal vite no, høres ganske sykt ut ja. Men jeg aner altså nå ikke hva jeg skal gjøre.. nåen dager vil jeg slå opp me kjæresten fordi vi krangler ofte enda, spesielt på fest, og vi klarer ikke stole helt på hverandre. Men jeg klarer ikke gi slipp. og Han andre har det jo heller ikke særlig bra, for han vil ha meg mer en noe annet, men vet ikke hvor mye mer han klarer av dette, og det skjønner jeg godt. synes dette er helt jævlig. mange av dere tenker nok at jeg syter osv, men det er veldig lett å si utenforstående.. Noen som har noen gode råd, tar imot alt akkurat nå.. er helt fortapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå