Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Miste hår - Måne.

T.O.E

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen her på forum som har vært så uheldige (?) og fått måne?

Hvor gammel var du når du begynte å få det, og hvordan var reaksjonene dine på det?

Jeg selv har ikke måne, men farfar mistet håret når han var 20, men pappa har det fremdeles hår. Så kan hende det hoppet over en generasjon og gjelder meg når jeg blir eldre.

Jeg har små viker, men tror kanskje jeg har hatt det i flere år. Er bare i det siste jeg har tenkt over det kanskje :)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
  • 2 år senere...

Legg ut noen bilder. baldtruthtalk.com har eget forum for folk som føler seg ukomfortable med hårtapet. Propecia(og et likt stoff med samme navn) er det eneste som virkelig stopper hårtap, MEN det er dyrt, det har bieffekter og det virker ikke på alle. Google deg opp på informasjonen og sjekk om det er aktuelt, du må uansett ta en prat med legen før du bruker det, for det er reseptbelagt.

Lenke til kommentar

Har ikke måne, men dype viker og generelt tynt på toppen. Det begynte vel i begynnelsen av 20årene. Reaksjoner? Ingen, har nesten alltid klippet håret rundt 1-2mm uansett.

Farfaren min mistet forresten håret da han var 18, faren min har fremdeles hår; vi ligger vel ganske likt der, til tross for at han nærmer seg 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...