ar3dbear Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, jeg lurer på om det er mulig å koble en ekstern HD til AE, for deretter streame filer fra den ekstern HDen til PS3? (og da tenker jeg å ha PS3 koblet til AE med kabel. Evt. hvis dette ikke går, er det da mulig å kjøpe en USB splitter til den eksterne HDDen, og koble den til både AEen og til PS3en med USB-kabel på en gang? Slik at jeg har tilgang til den eksterne HDen via trådløst nett, mens PS3en har direkte tilgang til den og dens HD-filmer osv? Håper dette var forståelig for noen? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Funker ikke, USB-porten er kun til printer på AE, jfr http://support.apple.com/kb/HT2421 Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Airport Express = kun printer, ja Airport Extreme = printer og/eller ekstern hd Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Litt kjapp i svingene, beklager det. Med Extreme tror jeg svaret er at den ikke har UPnP-støtte, men bør gå an å tvinge frem en slags løsning ved hjelp av f.eks. EyeConnect på Macen, alternativt ved å kjøre Linux på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå