m0ffe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 iPhone 3GS eller sony ericsson satio hvorden ville du kjøpt og HVORFOR ? Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Iphone 3GS har de fleste fordelene samenlignet med Satio med sitt enkle brukergrensesnitt, kapasitive skjerm og fyldige app store, men hvis du har tenkt aa bruke kameraet paa mobilen endel saa er Satio i en helt annen klasse og blir da det helt klare valget. Endret 16. desember 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 iPhone 3GS ! Vet ikke stort om satio, men iPhone er bare best. Lenke til kommentar
program Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 baguett: Kan du ikke bare holde kjeft med fanboy-kommentarer. Du sier jo selv at du ikke vet mye om Satio, så hvordan i all verden vet du at iphone er bedre? Blant annet kameraet på Satio er i en helt annen dimensjon enn iPhone sitt. Det er helt greit for meg om du synes at iPhone er bedre for deg, men da må du også begrunne det. La meg gjette, 13, kanskje 14 år? Vel, jeg håper i alle fall det for din skyld. Og det er mulig jeg er litt hard her, men jeg er drit lei useriøse og grunnløse fanboy-kommentarer. Og de kommer stort sett alltid av folk som ikke har peiling om emnet. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 iPhone 3GS ! Vet ikke stort om satio, men iPhone er bare best. useriøst... takk midnightraver Lenke til kommentar
program Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Personlig ville jeg ikke valgt iPhone nesten uansett hva jeg hadde sammenliknet med. Men generelt sett så ville jeg nok sagt at du burde velge Satio hvis du trenger et godt kamera. Hvis du ikke virkelig trenger et kjempebra kamera, så ville jeg valgt et annet alternativ (generelt sett f.eks. iPhone). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå