Wattengård Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som har vært borti et program som lar meg styre mobiltelefonen min som om den var en "softphone"? Jeg kjenner til MyPhoneExplorer og Floats og de der, men det er ikke akkurat det jeg er ute etter. Jeg har en winmo telefon, så den synker og alt sånn automatisk. Det jeg er ute etter er å ha den koblet til pc slik at jeg styrer all kommunikasjon fra den. For eksempel når det kommer inn en samtale så kan den åpne et outlooklignende toastvindu med informasjon om den som ringer etc. Sette opp samtaler fra pc'n og sånn.. Skjønner? Vært borti noe slikt? Kanskje som kan integreres i Outlook? -C- Lenke til kommentar
petterg Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det nærmeste jeg tror du kommer er om jobben din går over til swyx IP-telefonsentral. Med tillegget swyx mobile blir windows og symbian mobiler nesten som en trådløs kontortelefon som virker overalt hvor det er gsm-dekning. Så vidt jeg vet er Swyx de eneste som tilbyr slik funksjonalitet som virker selv om du er utenfor data-dekning med mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå