Prinz Poldi Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 GI MEG CARLOS VELA FOR FAEN! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 2-1, mark my words. Dette her tar vi aldri. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Angrepsspillet vårt er så latterlig forutsigbart og ufruktbart at det er til å gremmes over. Helt utrolig at vi aldri lærer! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Helt utrolig. Faens drittkamp. Burde vært avgjort i første omgang, men vi klarer å fucke det opp. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor i det vide og brede helvete kan vi ikke skjønne at det blir ikke mål av å trykke alle spillerne inn i 16-meteren?! Med Cesc ute blir vi som hodeløse høns hele gjengen. GALLAS=?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Dette minner meg mye om Birminghamkampen for 2 år siden 1 poeng, Cesc skadet. God natt! Endret 16. desember 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 AAAAAAARGH. Jævla drit! Blir så forbanna irritert på den ekstreme mangelen på initiativ. Dette er vaksne menn som spelar, men dei ser ut til å ha sjølvtilliten til ei fjorten år gammal jente. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Føler med dere i kveld. Turf Moor er en drittbane å besøke, det vet United. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kan helt ærlig si at jeg hadde blitt lettet om Almunia reiste på free transfer. Vi kan ikke klandre ham for målet, men han ødelegger potensielle sjanser med å sparke ballen over sidelinjen hver gang han har muligheten. Og vi MÅ ha en ny spiss 1. januar. Håper inderlig at skaden til Cesc ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dritt. Helvetes dritt. Gallas og Edurado skulle ha scort iafall 1 hver idag. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kan helt ærlig si at jeg hadde blitt lettet om Almunia reiste på free transfer. Vi kan ikke klandre ham for målet, men han ødelegger potensielle sjanser med å sparke ballen over sidelinjen hver gang han har muligheten. Og vi MÅ ha en ny spiss 1. januar. Håper inderlig at skaden til Cesc ikke er alvorlig. I tillegg til at så lenge han spiller så blir det mindre erfaring på de andre keeperne, som alle samen er yngre og mer lovende enn ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 FY FAEN så jævlig bedriten kamp. Wolcott ser ut som en lilleputt og Almunia kan kastes i søpla ! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jaja, hva skal man si? Kan ikke si det var ufjortjent slik kampen utartet seg. Seier for Burnley hadde heller ikke satt seg ut. Denne andreomgangen må være noe av det tristeste og dårligste jeg har sett av Arsenal. Vi viser ingen form for kreativitet eller defensiv trygghet. Igjen skal kampen bli ødelagt av skader... Arsenal og skader er to ord som går hånd i hanske. Sånn seriøst, jeg LO av keeperspillet til Almunia i kveld. Fytti katta for noe elendig han vartet opp med. Jeg pissa nesten på meg hver jævla gang han mælte ballen ut til en av kantene. Har han noe vett i huet? Så ikke sånn ut. Den offside-episoden var hilarious. Har aldri ledd av å slippe inn et mål før, men heldigvis ble det annulert. Seriøst, Almunia MÅ da være en av de dårligste keeperne i PL? Sånn seriøst. Det verste er at Wenger har gått ut og sagt at han har tro på Almunia. Ler hver gang jeg ser overskriften nå. Ler faktisk hver gang jeg tenker på Almunia. Han var dagens soleklare klovn. Sjefen på sirkuset. Nei, håper alle glemmer denne kampen fortere enn fy, og knuser Hull til helga. Wenger må rett og slett ta en prat med spillergruppen, og "booste" opp selvtilliten til spillerne. Først og fremst Theo og Eduardo. Begge var helt grusomme i kveld. Eduardo har jo skrekk for ballen og har klart og tydelig ikke kommet over den uheldige episoden for 2 år siden. Han trenger virkelig å gå til en psykolog. Synd å se en spiller lide slik. Theo er jo så jævlig forutsigbar. Han har jo bare én mentalitet; se ned og løpe alt han har med ballen. Dette skjer HVER jævla gang. Noen få ganger kommer han forbi noen, men deretter mister han ballen eller så legger han inn ett jævla dårlig innlegg. Noen må snart fortelle han at dette ikke funker. Irriterer meg å se på det. Kjære Gud, Allah, Buddah, Krishna eller hvem enn du er. Please ikke la oss få flere skader. Håper ikke Cesc er ute lenge. PROUD TO BE A GOOOOOOOOOOOOOONAH ;D Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fantastisk keeper jobb av almunia på det anulerte målet! Nå må da faen meg Wenger ta hintet!!! Forferdelig kamp, har ikke noe mer og si om det. Fortvilende å se hvor jævla dårlig vi spiller uten Cesc. La oss håpe på CL. Og vist ikke Wenger handler i Januar så begynner jeg å tvile på utsagne: In Wenger we trust... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ut med pakk.. eh.. Almunia, ja! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jada. Absolutt alt skal gå til helvete på en eneste gang i dag. Jeg fikk en dødsbeskjed om et familiemedlem i Tyskland akkurat i det Vermaelen laget straffe. Har aldri hatt et større røre opp i hodet mitt enn i det øyeblikket, ganske sykt. Etter målet i mot spilte vi som en sekk med gjødsel, rett og slett forbanna irriterende å se på. Som om lufta i et hoppeslott gikk ut. Etter at Cesc gikk av var angrepet helt meningsløst og patetisk. Theo har virkelig stagnert, og det er ikke rart med alle skadene han har hatt. Vi er helt planløse og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor vi i det hele tatt gidder å legge innlegg. For det første har vi ingen høye spillere i boksen, og for det andre legger vi råtne innlegg som aldri kommer frem til en medspiller. Skal vi satse på flaks eller at en Burnley-spiller ikke skal klare å klarere? Og jeg skjønner virkelig ikke hva som har skjedd med Eduardo, han er uvirkelig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå