Gå til innhold

PL: 16.12.09 v Burnley, Turf Moor

Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forbanna drit. Hodeløs takling. Vi slipper dem inn i en kamp som burde vært spikret etter 20 minutter. Elendig av oss.

Det er jo typisk Arsenal. Vi må jo skape litt spenning når vi ikke trenger det gang på gang. Forøvrig føler jeg at vi spiller med 10 spillere, skulle ikke tro Walcott var på banen akkurat..

Lenke til kommentar
Forbanna drit. Hodeløs takling. Vi slipper dem inn i en kamp som burde vært spikret etter 20 minutter. Elendig av oss.

Det er jo typisk Arsenal. Vi må jo skape litt spenning når vi ikke trenger det gang på gang. Forøvrig føler jeg at vi spiller med 10 spillere, skulle ikke tro Walcott var på banen akkurat..

Hehe, sett akkurat og tenkte på det. Har han hatt ballen?

Sinnsykt irriterende at vi bare mæler ballen opp der vi har Arshavin med sine fantastiske 150cm!

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Hehe, sett akkurat og tenkte på det. Har han hatt ballen?

Sinnsykt irriterende at vi bare mæler ballen opp der vi har Arshavin med sine fantastiske 150cm!

Hadde ballen i stad, mistet den etter førstetouchen, ellers har det vært lite av Walcott :p

Kunne i det minste ha slått ballen mot Walcott i bakrom, men gutten gjør jo så og si aldri noen løp!

Edit: Fabregas halter visstnok, er vel faen meg typisk at han blir skadet nå..

Endret av Mavado
Lenke til kommentar

Fantastisk dårlig start av Burnley, men enda dårligere av oss som ikke tar vare på sjansene våre. Vi burde MINST ledet med 3 mål.

Hvor jævla typisk er det ikke at dagens beste mann også blir skadet?! Faen nå begynner jeg å bli lei! Det neste blir vel at Arshavin knekker beinet og blir ute resten av sesongen....

Ta ut Walcott og Diaby. Sett innpå Vela og Eboue.

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en liten update på kampen? Har vært på jobb og ikke hatt muligheten til å sett til nå.

Kort oppsummering:

Vermaelen gjør nesten selvmål etter 3 minutter. Almunia redder ved hjelp av tverrlegger.

Fabregas spaserer gjennom et tafatt Burnley forsvar og gjør 0-1.

Arshavin skyter i stanga.

Almunia gjør 2 brølere.

Vi taper alle dueller

Vermaelen med horribel takling på Bikey -> straffe til Burnley som Alexander scorer på.

Vermaelen scorer nesten, men Jensen gjør en kjemperedning.

Silvestre spiller faktisk ok. Cesc må av med skade.

Det er vel sånn ca det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Får se hva Rambo kan få til. Så må Diaby og Walcott spilles inn i kampen. Walcott er alt for statisk i bevegelsene sine. Han har noe å lære av f.eks Nasri.

Leste forresten at Fabregas sliter med en ryggskade (som Denilson som jo var ute i 2mnd) og må kanskje opereres. Det betyr nok at han må være på sidenlinjen en stund.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...