ignoreme Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, finnes det noen spill i samme sjanger som SWAT 4? Liker spill hvor man er en del av ett team og kan gi andre detaljerte ordre. SWAT faller godt inn i denne kategorien men har dessverre alt for få oppdrag. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De gamle rainbow six spillene var litt alla swat 4, veldig taktiske, men de nye er bare action spill. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Rainbows six VEGAS 1 & 2 Americas Army 1, 2 & 3 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Ja, har prøvd Rainbow six men er ikke så mye taktisk i de nye. I swat må man planlegge vært eneste trinn man skal gjøre (Om man spiller på høyere nivå så klart), man må vite hvem og hvor man skal ha folk, hvilke våpen man skal ha med seg på oppdrag. Hvilken taktikk man skal bruke for å åpne en dør, storme eller ikke storme? Gummi eller metall? Drepe eller uskadeligjøre? Hille: Takker, men AA er ikke helt det jeg er på jakt etter. Har prøvd det også, bra spill for all del men mangler litt av den følesen man får fra SWAT. Endret 16. desember 2009 av Mreinha Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Rainbow six vegas spillene er fete, men hvis du vil ha det enda mer taktisk foreslår jeg Rainbow six 3 raven shield, der er det ordentlig taktikk, blant annet blir du brifet og må bruke kart til å planlegge rutene du skal gå, og hvilke ruter andre team skal gå o.l. På en måte enda mer taktisk enn Swat 4 da siden du må planlegge ting i forvegen også, altså før du starter oppdraget. Arma 1 er også fett, har ikke fått testa arma 2 enda da. Endret 16. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Skal skaffe meg Rainbow six 3 raven shield og få prøvd det. Gammelt men kan jo duge for det Takker! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skal skaffe meg Rainbow six 3 raven shield og få prøvd det. Gammelt men kan jo duge for det Takker! Ikke no problem, tror du kan få det under det 3 for 2 tilbudet på gamestop, så da kan du dra med deg eventuelt noe annet også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Prøv The Regiment Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Så artig ut, men har ikke funnet noen steder online å kjøpe det. Ser ut som on spillet er ganske dødt. Synd. Takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå