Gå til innhold

hvordan er langkjøringen?

Biler

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har hørte at på langkjøringa så kan 2 lever være med på i samme bil, så hvis jeg skal ha langkjøringen, hvem bestemmer den andre eleven meg eller de? skal jeg ha random elev? kan jeg ha med kompisen min, sikkert som er akkuratt på mitt nivå , og holder på med lappen? :ohmy:

Endret av Biler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørelæreren min spurte om jeg var intressert i å ha langkjøring med en søt jente på min alder, det takket jeg selvøflgelig ja til. Vi dro til Sverige på lanskjøringen, og læreren kjøpte masse sprit og røyk, mens vi satt noen timer på en kafe og skravlet :)

Lenke til kommentar
Kjørelæreren min spurte om jeg var intressert i å ha langkjøring med en søt jente på min alder, det takket jeg selvøflgelig ja til. Vi dro til Sverige på lanskjøringen, og læreren kjøpte masse sprit og røyk, mens vi satt noen timer på en kafe og skravlet :)

Ble det dås? :D

Men hvorfor så lenge? min langkjøring var bare 1 time eller noe sånnt :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde to langkjøringsetapper. En passe lang, og en litt lengre, begge gangene var jeg aleine med kjørelæreren. Jeg mener at han kalte den første for "kart-etappe" eller noe. Planen var i hvert fall at jeg skulle stake ut ei løype på kartet (eller i hodet, som jeg valgte å gjøre) på så-og-så lang tid, og kjøre den løypa.

Lenke til kommentar

Hadde også to langkjøringsetapper, den ene var fra Arendal, forbi Brevik, inn i landet, opp til Treungen og ned gjennom Åmli. Ble vel 2-2 1/2 timer kjøring på begge elevene, hvis jeg husker rett.

På vei til Brevik var det mye kjøring på småveier med den andre bilen fra kjøreskolen, og vi hadde forbikjøring og slikt der.

Kartdelen fikk vi beskjed om at vi skulle til Kristiansand, og at vi skulle innom de og de stedene, og fikk beskjed om å lage en plan, som vi fulgte. En kjørte til Kristiansand, ig den andre tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...