cyclo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tidligere i høst lokket The Linux Foundation med gunstige rabatter, nå kan man skaffe seg gratis medlemskap. Les mer Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) ..... Nederst på listen man skal fylle ut *Major: ? Endret 16. desember 2009 av War Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 "major" betyr "hovedfag" og er noe de har i USA og kanskje kanada. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bah, betalte for studentmedlemskap jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da forstår jeg hva de mente. Litt rart å sette en dropdown-meny med BA,master osv rett over. Smør på flesk. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Da forstår jeg hva de mente.Litt rart å sette en dropdown-meny med BA,master osv rett over. Smør på flesk. Det er det ikke. Major er hvilket fagfelt du spesialiserer deg innen. I USA har man en major og en minor, som godt kan sees som 80-talls og 40-talls gruppa som benyttes på en del universiteter her i Norge. Man tar f. eks. major i informatikk med minor i psykologi e.l. Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Er veldig spent på dette med rabatter. Fikk følgende svar fra TLF 20. november: "We are in the final stages of setting up the member discounts for Dell, HP and Lenovo consumer products for our international members. We will be letting you know when that benefit is available outside the United States. The consumer products will be available for purchase online, and links will be provided when available." Endret 16. desember 2009 av Slackbert Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det kun rabatter dette medlemskapet kan friste med? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du får også en t-skjorte, og er @linux.com mail-alias. (og hvis du betaler, som jeg gjorde, støtter du en god sak). Jeg har dog ikke skjønt hvordan det aliaset fungerer... Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Synnes det skulle vært lettere å forstå hele poenget. Hva de gjør, hvorfor de gjør det, hva vi tkener/støtter med det osv. Ikke bare "signer og få rabatt" Lenke til kommentar
Smif Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Det krever jo at du vet hva The Linux Foundation er og gjør da. http://en.wikipedia.org/wiki/Linux_Foundation Edit: eller, du tenker kanskje på artikkelen ja... Endret 16. desember 2009 av Smif Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du får Linus Torvalds som arbeidstaker, det teller jo for litt. Bare sånn at dere vet det så jobber han akkurat nå for meg, så ikke prøv dere på noe Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Synnes det skulle vært lettere å forstå hele poenget.Hva de gjør, hvorfor de gjør det, hva vi tkener/støtter med det osv. Ikke bare "signer og få rabatt" Jeg har skrevet om TLF en rekke ganger tidligere, og det blir som oftest små overfladiske informasjonskapsler i hver om hva TLF faktisk er. Derfor har jeg planer om, når jeg får tid, å sette meg ned og skrive en lengre artikkel om hva TLF er, hva de står for, hva medlemspengene går til, hva man støtter ved å være medlem, etc. Dermed kan jeg i fremtiden lenke til denne, gjerne ved hjelp av en "faktaboks", for de som ønsker mer informasjon om TLF. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sånn, gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå