knottsau Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ble så irritert over det. Håper de klarer å fortsette i samme retningen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Underoath kan umulig fortsette å være like bra som de er med Aaron. Aaron har en særegen trommestil, og vokalen hans er meget spesiell, noe som vil bli savnet på kommende album. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 sinnsjukt trasig band igrunn. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så fryktelig gøy å trashe band som nyter noen som helst populæritet. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 tenkte mer på at de er nifst dårlige. fælt, fælt, fælt band. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 "Du tenkte mer"? Han tok vel ikke akkuratt feil angående deg. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ja, at de er populære er nok det eneste som er galt med underoath... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At de er populære er ingen gal ting. Heller stikk motsatt. Jeg liker å se at band jeg liker slår igjennom og at antall fans øker betraktelig. Underoath er et band som har kjempet hardt, laget god musikk, og fått igjen for det. Vel fortjent, spør du meg! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Despised Icon har visstnok splitta opp. Det er synd etter min mening, da de er/var en av de beste bandene innenfor en sjanger med sinnsykt mye dritt. Siste albumet var konge, men det er kanskje vanlig å gi seg når man er på topp. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hørte dem for første gang for en uke siden ellnz og ble mildt sagt skuffet. det var en sånn "ranger sangen" tråd, og så søkte jeg opp låta på youtube... jeg hadde blanda dem med Despise You. og siden Despise You er uendelig mye bedre, ble jeg jo kjempeskuffa av Despised Icon, hehe. men de var jo ok. bare litt kjedelige og sånn. poster en Despise You låt istedenfor, jeg. http://www.youtube.com/watch?v=lXktUoj_aR4 Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Despised Icon er grisefett! Synd om de nå har splitta. Noen som har lagt merke til Killswitch Engage-tendensene i Marianas Trench av August Burns Red? Introen og partiet etter introen er veldig like My Curse og The End Of Heartache! http://www.youtube.com/watch?v=07PBxKbzSFE Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 vet at det ikke er så mange her som hører på hardcore, men tenkte fortsatt jeg kunne by på et av de kuleste hardcorebandene for øyeblikket, nemlig Aerosols. http://www.youtube.com/watch?v=YlyJMl6EVwg *dette* er grisefett. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cFEMQh-xkkQ Ganske kul post-hardcore med en sterk vokal. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hva synes folket om den nye retningen til Oceana? Lenke til kommentar
JohannesDenBarske Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hørte akkurat på Oceana på MySpace, og synes det gamle var MYE bedere. Misliker sterkt når band blir mer soft. Det gjør liksom at de mister gnisten, og de nye sangene høres mye kjedeligere ut sammenlignet med det gamle. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Oceana har vært mitt favorittband siden 2008. Etter å ha hørt gjennom Birtheater et par måneder etter plata kom ut, begynte jeg å like det mye bedre enn The Tide. Wool God er fantastisk, og jeg liker faktisk deres nye sound. De skal ha cred for å vise at de ikke låser seg inn i én sjanger. Birtheater var helt annerledes enn The Tide, slik Clean Head blir i forhold til Birtheater. Har allerede forhåndsbestilt re-releasen av Birtheater (med Clean Head-låtene på samme plate), og kommer til å bestille selve Clean Head-EP'n når forhåndssalget starter! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Synes Birtheater er en fin plate. Liker ikke noe annet av dem tho.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 For de som ikke har fått det med seg: Aaron har leava Underoath. Dødskjipt, men jeg håper og tror det ikke kommer til å skade bandet. like så greit. Underoath har vært dødt får meg helt siden de begynte med syte-emo stilen sin etter Cries of the Past som er et mesterverk, og ikke minst Act of Depression. her er mitt bidrag med en anbefaling, belgiske Amenra. blanding av sludge og post-hardcore, noe av det beste jeg har hørt. http://www.youtube.com/watch?v=pdgZJsVLN7Y&feature=player_embedded Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvem skal på Garage i kveld? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hvem spiller? e: Nvm, så Hvilke konserter skal du på snart tråden Endret 29. april 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå