fgr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvordan blir deres topp-ti for 2009 seende ut? lol? alt var punk, bortsett fra august burns red? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du vet tydeligvis IKKE NOENTING SOM HELST om core-sjangrene. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) K9z Endret 7. januar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 I phail at thread. /cut Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du vet tydeligvis IKKE NOENTING SOM HELST om core-sjangrene. tydeligvis ikke. trodde punk var punk jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, punk er emo og emoer er core og wait. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du vet tydeligvis IKKE NOENTING SOM HELST om core-sjangrene. tydeligvis ikke. trodde punk var punk jeg. Alle sangene på den lista er først og fremst hardcore/metal, med mindre du mener hardcore er mer punk enn hardcore. Core =/= breakdowns. Gallows - Misery - Hardcore punk Set Your Goals - Gaia Bleeds - Hardcore/pop-punk Polar Bear Club - Living Saints - post-hardcore Converge - Dark Horse - mathcore Have Heart - Lions and Lambs - Hardcore/posicore Architects - Early Grave - Metalcore Every Time I Die - Goddam Kids These Days - Southern metalcore Title Fight - Symmetry - Hardcore/pop-punk August Burns Red - Meddler - Metalcore Bane - The Bold And The Beautiful - Hardcore/posicore Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Thread failed delete pleaszz Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Err, hva skulle det bety? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har hørt den nye låta til Parkway Drive? De har riktignok ikke spilt den inn enda, men de har spilt den live et par ganger. Sounds awesome: Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Litt vanskelig å skille ut sangen Hengende Lem, men hørtes bra ut. Hva syntes folket om et såpass "mainstream" band som Bring Me the Horizon? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva syntes folket om et såpass "mainstream" band som Bring Me the Horizon? Bring me the horizon er digg uansett! Et av de beste bandene! Ikke like begeistret for suicide season cut up, men ble bedre enn forventet. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 synes de suger ganske hardt. de er skikkelig "kule" da med sex, drugs & rock'n'roll, sånn som da vokalisten pissa på å slappa ei tøs som nekta å suge ham etter en gig. poster heller litt mer emo, jeg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva syntes folket om et såpass "mainstream" band som Bring Me the Horizon? Jeg har hørt på de siden de hadde 2 sanger på MySpace'n sin for noen år siden, og hører like mye på de enda. Oli hoppa ned i publikum, sang "We will never sleep, cause sleep is for the weak" for så å holde micen mot ansiktet mitt på Hove i sommer.. Beste konsertminne noensinne! Det slår tilogmed da jeg ble dratt opp på scena til TDWP og stagediva synes de suger ganske hardt. de er skikkelig "kule" da med sex, drugs & rock'n'roll, sånn som da vokalisten pissa på å slappa ei tøs som nekta å suge ham etter en gig. Han fikk aldri noen dom, og det ble aldri bevist at han gjorde det. Kjerringa som anklagde han for det var visst også en løgnaktig bitch. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nice, den konserten var jeg og på Stod litt i bakgrunnen først, vennene mine var litt skeptiske til bandet. Men de ble med til slutt. Ikke dårlig at konserten fikk 6`er i dagbladet etterpå. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Konserten på John Dee var bra og da! Sto inni Oli hele konserten. Ble egentlig dratt opp på scenen og, men ble skvist inni gjerdet så gikk ikke å komme seg opp. Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som har hørt den nye låta til Parkway Drive? De har riktignok ikke spilt den inn enda, men de har spilt den live et par ganger. Sounds awesome: Parkway Drive did it again... DIGG SANG! Takker for at du viste meg denne! Nytt album i 2010 kanskje? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 De skal spille inn nytt album i LA i april 2010 Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 De skal spille inn nytt album i LA i april 2010 Oh shiet, can't wait! Takker for infoen! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) slett Endret 15. januar 2010 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå