Lifeform Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei, Har litt problemer at jeg ikke finner en spesiell adresse i Outlook når jeg prøver å skrive inn navnet og vente på at den finner resten. Finner ingenting... Når jeg på ny prøver å registrere denne adressen så finner den og er merkelig nok allerede registret...! (Vil du oppdatere kontakten osv...) Lurer da på hvordan jeg kan unngå at Outlook XP benytter seg både av sin interne kontaktliste og evt. adresseboken eller hva den benytter til å lagre disse skjulte adressene... Håper noen forstod problemstillingen, og har en løsning på dette. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Min outlook bruker en adresseliste som jeg selv har laget, og legger automatisk til kontaktene dine i MSN Messenger... kanskje den har fått mailen fra messenger og at han bruker et annet navn i messenger enn det du prøve å finne, prøv å bytte navn bare... Vet ikke helt om det jeg skreiv der var så lett å forstå *trøtt* *gjeeeeesp* da tok jeg kvelden ja... lykke til Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 hehe bra ending... hvordan sier jeg nei til at Outlook skal gjøre dette da?? Det er forøvrig snakk om Office Outlook, og ikke hikke Outlook Ekspress... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 hehe bra ending... hvordan sier jeg nei til at Outlook skal gjøre dette da?? Det er forøvrig snakk om Office Outlook, og ikke hikke Outlook Ekspress... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har samme problemet. Når jeg trykker på "new mail -> to", kommer det opp "show names from". Der kan jeg velge mellom "outlook address book, contacts og contacts". I den første er det ikke noen kontakter, i den andre er det noen og i den siste er det alle. Hvordan er det mulig å samle alle i en kontakt liste? Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 dere må nok klippe og lime inn selv. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Nedtur... Er det altså MSN systemet til MS som overkjører Outlook sitt adressesystem eller hvordan funker dette her? Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg tror de legger seg sammen, men du må nok skifte navn på de mail-adressene du har i MSN... begge er jo laget av MS Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Dritt altså. Er det ingen bakveier man kan modifisere dette på gjennom Regedit eller lignende? Tar meg en tur og titter på www.tweakxp.com Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 kanskje, men det vet jeg ikke noe om, har aldri hatt noe problem med dette, vent litt, kanskje noen andre svarer, ellers så kan du gå inn på microsoft.com og sende mail til de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå