Gå til innhold

Benytter Ooutlook seg av 2 adresselister?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har litt problemer at jeg ikke finner en spesiell adresse i Outlook når jeg prøver å skrive inn navnet og vente på at den finner resten. Finner ingenting...

Når jeg på ny prøver å registrere denne adressen så finner den og er merkelig nok allerede registret...! (Vil du oppdatere kontakten osv...)

Lurer da på hvordan jeg kan unngå at Outlook XP benytter seg både av sin interne kontaktliste og evt. adresseboken eller hva den benytter til å lagre disse skjulte adressene...

Håper noen forstod problemstillingen, og har en løsning på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min outlook bruker en adresseliste som jeg selv har laget, og legger automatisk til kontaktene dine i MSN Messenger... kanskje den har fått mailen fra messenger og at han bruker et annet navn i messenger enn det du prøve å finne, prøv å bytte navn bare...

Vet ikke helt om det jeg skreiv der var så lett å forstå *trøtt*

*gjeeeeesp*

da tok jeg kvelden ja... lykke til :)

Lenke til kommentar

Har samme problemet. Når jeg trykker på "new mail -> to", kommer det opp "show names from". Der kan jeg velge mellom "outlook address book, contacts og contacts". I den første er det ikke noen kontakter, i den andre er det noen og i den siste er det alle. Hvordan er det mulig å samle alle i en kontakt liste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...