Gå til innhold

CSS clan rekruterer!

Anbefalte innlegg

Hei å hå folkens.

Etter en lang tørke med css er jeg tilbake. Jeg har gamet mye css tidligere, og har opparbeidet meg en bra skill vil jeg tro. Etter pausen har jeg merket at det trengs en del finjusteringer, men vil tro at dette ikke vil ta for lang tid.

Aldere min er 29 år så jeg er en gammel traver som fortsatt gamer litt, tro det eller ei. Etter mye betenkning har jeg beslutet å prøve å starte en clan, som jeg fra tidligere erfaringer, vet er vanskelig. Håper egentlig på at disse erfaringene jeg har hatt tidligere vil gjøre det litt lettere enn forige gang.

Så vist du sitter med følelsen om at du har en passe bra aim og er en alright kar, så ønsker jeg at du tar kontakt med meg.Du er ikke nødt til å være tilgjengelig 24/7 , men vi skal ha noen faste treninger i uka, slik at vi blir bedre kjent med hverandre. Det er ønskelig at vi tilsammen skal lage et bra miljø, og vi skal ha det morsomt når vi gamer sammen. Så dere som er rappkjeftet og ikke tåler å tape, er ikke aktuelle for denne clanen. Vi skal ikke være overseriøse, men alikevell skal vi ta clanen seriøst. Med dette mener jeg møtetider og hvordan vi oppfører oss mot hverandre. Målet i første omgang er å spille i www.1337gamer.no sin liga. Dette er en liga som vil bli startet opp om ikke så lenge.

Clanen har enda ikke noe navn, så dette er noe alle skal bli enige om etterhvert som vi begynner å flokke oss. Warserver vil også da bli handlet inn på min bekostning. Vt server har jeg allerede 2 stk av så dette er ikke noe problem.

Det er selfølgelig 18 års alders grense for å kunne joine denne clanen. INGEN UNTAK!

For kunne joine må du ha en css konto som MÅ ha hvert aktiv lengre enn 2 år.

Cheat er selfølgelig ikke akseptert, blir dette utprøvd innad i clanen eller utenfor når man er medlem, så er det direkte utkastelse.

For å søke skal man lage 1 time sammenhengende demo av seg selv. Enten public eller PCW/MIX etc.

Dette skal bli sendt til meg for å videre å kjekke hvordan du gamer.

Kontakt info:

Mail:

[email protected]

Steamfriends:

kalinkamaen80

Oki da håper jeg at akkurat du som føler på deg at dette kan være noe for deg, tar kontakt med meg.

Jeg vet at dette ikke blir enkelt for meg å få til på grunn av alle kravene jeg har med i søknaden.

Pytt pytt, den som ikke prøver vinner heller aldri

MvH Kalinkamaen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...