Gå til innhold

[Løst]ekstern hardisk på ps3?

kasamo2

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt og kjøpe en ekstern harddisk på 1tb, men jeg lurer på om alle eksterne harddisker kan formateres til fat32 eller fat. Å er det sånn at man max kan overføre 4gb med fat32 av gangen? Men jeg kan vell spille av for eks en film som er større en 4gb uansett da vell? Viss jeg ikke kan spille av eller føre over filmer er det ikke vits:P Takk for alle svar jeg kan få;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til filmvisning kan du vell bruke det meste? :huh:

Jeg har en nettverksharddisk og denne funker både gjennom nettverket og med krysset kabel direkte på PS3. Har ikke prøvd med USB enda, men vil tro det skulle fungere også.

Å streame gjennom nettverket fungerer i alle fall prima for meg. Om man har kablet nettverk er jo det enda bedre.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Til filmvisning kan du vell bruke det meste? :huh:

Jeg har en nettverksharddisk og denne funker både gjennom nettverket og med krysset kabel direkte på PS3. Har ikke prøvd med USB enda, men vil tro det skulle fungere også.

Å streame gjennom nettverket fungerer i alle fall prima for meg. Om man har kablet nettverk er jo det enda bedre.

Når du har en nettverksdisk har ikke formatet noe å si. Det er enheten som deler harddisken (NAS-server, pc, mac osv) som trenger å kunne lese disken for å så kunne dele den på nettverket. PS3en støtter vel kun FAT32 på eksterne harddisker via USB.

Lenke til kommentar
Oki. Kjøp en nettverks-harddisk. Problem løst. Med en kryset kabel kan man "lure" den til å virke som en vanlig ekstern harddisk.

eller er det problemer med dette jeg ikke kjenner til? :hmm:

Gidder ikke det uansett det sikkert hadde fungert. Jeg har seagate 1tb hdd

Å for at jeg kan kunne bruke denne på ps3'n må jeg ha fat32 som ikke er på den. Det er ntfs som er på den men jeg trenger fat32. Men har også lest at hdd større en 32gb går det ikke an og formaterer til fat32. men vet om noen også som har laget en egen patisjon(som jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre) som er på 32gb å resten er på pc'n da har jeg ihvertfall 32gb jeg kan bruke på ps3. å det fungere ikke og bare trykke formatere på min datamaskin da kommer det bare ntfs:( Er det noen her som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Klarte faktisk og fikse det selv;D Med ett program så nå har jeg 900gb ntfs og 50gb med fat32:P så da har jeg 50gb til ps3:P Men merka fort det 4gb max greine:P typisk at blueray filmer med 720 er på 4,5gb da:P Men men fikk ihvertfall til:D Takker:d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...