Gå til innhold

LG LH9000 tråden

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Har lest litt previewer og omtaler om LG LH9000 og det ser veldig lovende ut synes jeg.

Baklyst LED med styring, elektrostathøyttalere for topp lyd, super støtte for bilde, film og musikk inn på USB, osv osv.

Slik jeg ser det så ser det ut til å krysse av alle riktige punkter, og man får alle LED fordelene samtidig som man har løst alle LED ulempene.

http://nordic.lge.com/no/ir/html/ABboards....leases_read.jsp

http://en.toppreise.ch/index.php?search=Lg+Lh9000

1865 CHF er 10427 NOK

1555 CHF er 8700 NOK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Ja, ifølge den infoen som ligger her og der så har den lokal dimming.

Den skulle være i butikkene i siste halvdel av 2009, så de må jo raske på.

Såvidt jeg vet så har den kun kommet til Tyskland foreløpig.

LG er jo generelt et billig merke, og de sloss jo mot samsung så jeg håper og tror på en pris rundt 12-15000.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil ikke kalle LG for et generelt billig merke. Sammenlignet med hvem? Hvis du sikter til at LG ikke overpriser så mye, er jeg enig.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett veil. priser på LH9000, men det er LG's toppmodell. Den er ment å konkurrere i samme klasse som Philips PFL9704, Toshiba SV685 og kommende Samsung 8500-serie. Altså tror jeg ikke du skal forvente den blir billig.

Om du sammenlikner med prisene på Samsung edge-LED, er det LG SL9x00 som er men å konkurrere i den klassen. Når det er sakt pleier LG å burke en prisstrategi hvor de legger seg litt under konkurrentene, nå jeg tror nok det blir tilfellet her. LH9000 blir nok betydelig dyrere enn SL9x00.

Forøvrig regner jeg LG som prisgunstig, men absolutt ikke blandt billigmerkene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

I linkene var den nede i 8700 kroner, men regner med den blir endel dyrere i norge.

Med billigmerke tenkte jeg mer på i forhold til f.eks pioneer og samsung sine TVer, og har også lest endel om at lg legger seg under samsung i pris.

Modellen skulle også komme i to utgaver, 9500 med en mediaboks og versjonen 9000 uten.

Håper jo da at prisen skiller nok til at det er verdt å gå for 9000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...