vetleat Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Ikke at jeg vil ha alt skikkelig billig, men har dere noen tips der jeg kan kjøpe DC og/eller WeSC billig i barnestørrelse 10-12 år? Inkl. toll og frakt og sånn. Barnet mitt er hovedmålet, han er 10 år og har lyst på DC,WeSC, og Burton... Kan dere finne noe billig? Han skal bruke penger på det selv... Endret 16. desember 2009 av AmericaKing Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 eBay.com! Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er vel noe som heter Dogfunk.com også såvidt jeg vet? Har iallefall sett noen ivrige brødre som har sittet klistret til skjermen mens de er inne på nettsiden og bestiller grusomme logoflash DC klær med kredittkort som kommer fra mor. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Har hørt Dogfunk.com har en sinnsykt dyr frakt. Karmaloop.com har i hvert fall Burton og WeSC. Ikke så vledig dyr frakt heller. Samt at du kan bruke 'Rep codes' for å få 20% avslag. Endret 22. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå