DrErling Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ser at 3dfxcool selger 85W TEC`s til 200,- på tilbud. Dette bør da kunne brukes til kjøling av northbridge og eller southbridge eller? Noen som har noen formening om det er mulig å kjøle disse med kjøleribbe/vifte, eller er det kun vannkjøling som duger? DrErling Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 nå mener jeg at hvis du skal kjøle en cpu med et tec så må du dobble watt'n etter hvor mye watt cpu'n produserer, så hvis nb osv produserer ca 40 watt så burde det gå greit, men å sette en luft kjøler på tror jeg ikke vil hjelpe så mye på tempen(?) Lenke til kommentar
shorin Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 South-bridgen styrer lyd,lan og slikt,ingen ting med over-klokking,så jeg ser ikke d store poenget i d.Passiv kjøling på sør-sia muligens? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ser at 3dfxcool selger 85W TEC`s til 200,- på tilbud. Dette bør da kunne brukes til kjøling av northbridge og eller southbridge eller? Noen som har noen formening om det er mulig å kjøle disse med kjøleribbe/vifte, eller er det kun vannkjøling som duger? DrErling Du bør ha en god kjøler på NB hvis du skal bruke Pelt, la oss si den gir fra seg 30w i varme i tillegg får du da 85w det blir 115w som skal fjernes.. Da vil jeg anbefale en CPU kjøler av det gode slaget på NB... PS: Det er lite vits i å kjøle NB med pelt hvis du ikke driver med EKSTREM overklokking. (Så de brukte 2vapochill for å overklokke en P43GHz) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg bare leker med tanken om å sette opp noe skikkelig morro... Tenkte å gi magnum blokkene en mulighet til å vise seg... Problemet nå blir faktisk plassen, etter at jeg bestilte et mindre kabinett enn det jeg har nå (fra chieftec server til mindre lepont kasse). Jaja, tviler vel egentlig på at det blir ekstremkjøling på meg anytime soon... Har mere lyst på en Kyosho Inferno 7.5 for de som vet hva det vil si DrErling Lenke til kommentar
Jay Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har mere lyst på en Kyosho Inferno 7.5 for de som vet hva det vil si DrErling Hva med en link for oss som ikke vet det? :-) - J Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har mere lyst på en Kyosho Inferno 7.5 for de som vet hva det vil si DrErling Det er kult med RC.. men det er faens så mye skruing, og et mye større penge hull enn PCen er.. Njaal Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 verdensmesteren inferon 7.5 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Har mere lyst på en Kyosho Inferno 7.5 for de som vet hva det vil si DrErling Hva med en link for oss som ikke vet det? :-) - J Det ble et stort bilde, men det var så kult atte.... Kyoshos skryteside: http://www.kyosho.com/cars/kyoc0560.html Som du ser er dette en bil som har eksistert i forskjellige former i over 10 år. Den har knust all konkurranse. Jeg har ikke hatt råd å kjøpe, men jeg har hatt jævlig lyst og mang en feriepenge-lønning har hunget i en særdeles tynn tråd, hehe. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Alternativt en slik: http://www.ymr.no/bilder/SMP/slide-rc.jpg Dere har jo en skikkelig asfaltbane i Stavanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå