Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge er for lang tid?...

Anbefalte innlegg

jeg skulle møte en jeg hadde snakket med i over 2mnd på msn... vi avtalt at vi skule møtest ved den blå sten i byn(bergen). Jeg kom da først frem, og satt der i ca 15 min før jeg ringte å spurte hvor hun var... jeg ventet da 1,5 time på mac-donalds... etter det ringte jeg tilbake og var ganske irritert... hun sa at hun var 10 min fra der jeg var.... etter 45min tok jeg bussen hjem...

hvor lenge burde jeg ha ventet? satt jeg der for lenge?

jeg fikk kontakt med henne på msn litt senere samme dag... ifølge henne var hun der hele tiden... burde jeg fortsette å prate med henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig mener jeg at er noen over 5 min forsinket (uten å ha gitt beskjed)kommer de antagelig ikke, så jeg venter jeg aldri på folk mer enn 5 min med mindre DE har ring MEG for å si fra at de er forsinket.

Det å ikke møte opp, kan være snakk om en ærlig feil, eller kalde føtter. Men det å lyve om det i etterkant (at hun sa hun var der hele tiden når det åpenbart ikke var tilfellet) er etter min mening utilgivelig, ikke kast bort mer tid på henne!

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at denne 2.5timers ventingen din var litt i lengste laget. Selv ville jeg nok forduftet hvis hun ikke hadde dukket opp eller gitt lyd fra seg om at hun var forsinket på 10-15 minutter.

Hun behandlet deg ikke akkurat med respekt, og å la deg sitte og vente og vente og vente er vel ikke akkurat oppførskjelen du ser etter i ei jente?

Lenke til kommentar
jeg skulle møte en jeg hadde snakket med i over 2mnd på msn... vi avtalt at vi skule møtest ved den blå sten i byn(bergen). Jeg kom da først frem, og satt der i ca 15 min før jeg ringte å spurte hvor hun var... jeg ventet da 1,5 time på mac-donalds... etter det ringte jeg tilbake og var ganske irritert... hun sa at hun var 10 min fra der jeg var.... etter 45min tok jeg bussen hjem...

hvor lenge burde jeg ha ventet? satt jeg der for lenge?

jeg fikk kontakt med henne på msn litt senere samme dag... ifølge henne var hun der hele tiden... burde jeg fortsette å prate med henne?

enten er hu en bitch, eller en bitch. hu testa deg. kvitt deg med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...