Gjest noian Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 og kl. er 3.40. WTF? hva skal jeg gjøre med saken? (og han er neger) Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 si at han skal slutte..... hvis han ikke gjor det.... ring til pelle Lenke til kommentar
Gjest LittleWoman Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 og kl. er 3.40. WTF? hva skal jeg gjøre med saken? (og han er neger) Hvis han ikke kommer fra Norge kan det godt hende han bare ikke veit at "det er sånn man ikke gjør". Du kan høflig forklare ham gjennom døra at du må sove og ikke vil bli vekket. Men dette kommer jo veldig ann på hvordan han banker. Hvis han er full, ville jeg ikke sagt noe. Hvis han er agressiv ville jeg kontakta venner eller politi. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Nå ble jeg nyskjerrig på hvordan dette utviklet seg. edit: Altså hva du gjorde.. Og hva han evt. ville. Endret 16. desember 2009 av cozmos Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er ikke bare en kompis av naboen som banket på feil dør på vei til nachspiel da? Har opplevd å ha folk inne i gangen her fordi de trodde de gikk inn riktig dør, men egentlig skulle de inn døra siden av. Begynte å låse døra etter den gangen Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hahahahhaha. Kanskje han kom seg inn, leste denne posten på skjermen, ble fornærmet over bruken av ordet neger. Somebody call CSI! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hehe, ikke hør hva naboen har å si, men fort deg å lag en tråd på diskusjon. Det er forresten litt urovekkende at TS ikke har skrevet update enda... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kansje han trengte en kopp sukker? eller litt smør? Han fikk kansje ikke sove, å ville lage seg litt sukkersmør, men manglet begge deler? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hehe, hvordan viste trådstarter at det var naboen ? Cam ? Eller sjekka du døra? Ropte naboen samtidlig som han banket på? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 troll? Men jeg satser på at TS kanskje hadde sånn peephole-greier i døra. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 haha trur trådstarter kun ville ha litt oppmerksomhet jeg da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 I sammenheng med en kryssjekk mellom tråder bedømmes denne tråden til å være et dårlig forsøk på humor og bryter med reglene for gjesteposting. Da tråden ikke har noen verdi for andre brukere utover trådstarter stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg