afdsgdfsghrede Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 God dagen! Er på jakt etter en forgreningsledning for 3,5 mm stereoplugg. Poenget er at jeg kun finner en som kan dele to av disse ned til en, men jeg er på jakt etter en som kan dele tre til en. Noen som vet hvor dette kan være mulig å få tak i? Den jeg leiter etter ser slik ut, men med en ekstra "hunn". http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=104374428 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kan du ikke bare kjøpe to av denne? Så får du jo en hann, og tre hunner da du kobler kabel nr 2 til kabel nr 1, så det blir en hann og tre hunner? Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) ELLER, kjøp bare de pluggene du trenger, og en kabel, og lodd det sånn som du vil ha det Hanplugger Hunplugg Kabel har du sikkert, eller så får du kjøpe det. Endret 16. desember 2009 av Cillin Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bruk to stykker etter hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå