Yoshy Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 "]Jeg har akkurat den samme erfaringen som deg ang. retur av hovedkort. Jeg måtte sende in kortet 3 ganger før de skjønte at det var defekt. :o (men jeg endte opp med å beteale godt over 1000,- for sending + feilsøking!!) Når du sender inn noe som er defekt så skal du vel ha tilbake betalt alle dine returkostnader... Jeg hadde i alle fall ALDRI godtatt å betale de 1000 kronene Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 "]Jeg har akkurat den samme erfaringen som deg ang. retur av hovedkort. Jeg måtte sende in kortet 3 ganger før de skjønte at det var defekt. :o (men jeg endte opp med å beteale godt over 1000,- for sending + feilsøking!!) Når du sender inn noe som er defekt så skal du vel ha tilbake betalt alle dine returkostnader... Jeg hadde i alle fall ALDRI godtatt å betale de 1000 kronene Du har liksom ikke no valg om du vil ha noe i det hele tatt... Dem sender regninga i oppkrav med kortet... Man kan alltids la være å betale oppkravet, men da sitter du uten noe... Er vel nesten like dumt det da... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du har liksom ikke no valg om du vil ha noe i det hele tatt... Dem sender regninga i oppkrav med kortet... Man kan alltids la være å betale oppkravet, men da sitter du uten noe... Er vel nesten like dumt det da... I ditt tilfelle ville jeg nok ha betalt, men sender du kortet inn igjen og de DA finner en feil ville jeg krevd å få tilbake ALT de har krevd fra deg, inkludert porto etc.... !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå