Gå til innhold

Mail fra multicom!

Anbefalte innlegg

"]

Jeg har akkurat den samme erfaringen som deg ang. retur av hovedkort. Jeg måtte sende in kortet 3 ganger før de skjønte at det var defekt. :o (men jeg endte opp med å beteale godt over 1000,- for sending + feilsøking!!)

Når du sender inn noe som er defekt så skal du vel ha tilbake betalt alle dine returkostnader... Jeg hadde i alle fall ALDRI godtatt å betale de 1000 kronene :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"]

Jeg har akkurat den samme erfaringen som deg ang. retur av hovedkort. Jeg måtte sende in kortet 3 ganger før de skjønte at det var defekt. :o (men jeg endte opp med å beteale godt over 1000,- for sending + feilsøking!!)

Når du sender inn noe som er defekt så skal du vel ha tilbake betalt alle dine returkostnader... Jeg hadde i alle fall ALDRI godtatt å betale de 1000 kronene :lol:

Du har liksom ikke no valg om du vil ha noe i det hele tatt... Dem sender regninga i oppkrav med kortet... Man kan alltids la være å betale oppkravet, men da sitter du uten noe... Er vel nesten like dumt det da...

Lenke til kommentar

Du har liksom ikke no valg om du vil ha noe i det hele tatt... Dem sender regninga i oppkrav med kortet... Man kan alltids la være å betale oppkravet, men da sitter du uten noe... Er vel nesten like dumt det da...

I ditt tilfelle ville jeg nok ha betalt, men sender du kortet inn igjen og de DA finner en feil ville jeg krevd å få tilbake ALT de har krevd fra deg, inkludert porto etc.... !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...