littlemeh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har et stort problem som jeg rett og slett ikke finner løsningen til. Jeg har de siste ukene først blitt veldig svimmel, og tenkt at jeg trenger mat. Spiser et sunt måltid med fiber og protein samt et eple, og 10 minutter etterpå er jeg like sulten igjen! Det samme gjelder middag og alt annet. jeg spiser ca hver tredje time, samt sunt og balansert.. Hva kan dette være? Jeg er generellt slapp, trøtt, svimmel og konstant sulten...... Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dropp eplet og ta heller en ekstra brødskive. Jeg blir bestandig usannsynlig sulten av å spise epler - uansett om jeg nettopp har spist noe annet eller ikke. Lenke til kommentar
littlemeh Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er jo også etter middag... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skal ikke gjette på hva det kan være, men det høres ut som du har god grunn til å bestille deg en legetime. Gjør det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Går du på noen piller, div anti depressiva øker appetitten noe voldsomt. Noe annet kan være vitamin eller minneral mangel, mangel på visse nødvendige stoffer kan gjøre at du bare spiser og spiser, og man får ofte en voldsomt lyst på søtsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå