jensbookjensen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 hvilke sports sokker syntes dere er best? og hvorfor? Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 oh wow. Sportsokk. >> Mote og velvære Sport og trening that-a-way! << Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ro ned et par hakk Kruuger. Så vidt jeg vet er det ikke en egen klestråd i sportsdelen, så det er ikke unaturlig å spørre her. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Er så rolig man kan bli jeg! Men jeg vet ikke om jeg har noen favoritt-sportsokk i motesammenheng. Kansje i idrettssammenheng. Derfor jeg sa han kunne poste det på idrett, men sure! Sorte som ser ut som vanelige sokker i mote ja. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Så se på det som en post ang. velvære da. For dette er ikke Mote-forumet, men Mote og Velvære. Det er som fkm sier, ikke et klesunderfora på sportsdelen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ulvang! Ingen over og ingen ved siden.. Er og blir tidenes råeste sokker Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Personlig merker jeg liten forskjell på tennissokker. Bruker som regel det når jeg er i aktivitet. (Som kanskje ikke er sååå ofte som jeg burde:P) Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>: Men ok, i'll bite. Kansje jeg er litt noob på sokkefeltet, men bruker vanelige tennissokker til vanelig trening. Til vintersport etc er jo ullvang og andre ullsokker ganske bra! Nogenlunde tynne, men varme sokker som puster (Y) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har brukt litt forskjellige modeller fra bavac og nike, men føler egentlig ikke at noen av de er spesielt behagelige på foten. Det føles som om de rett og slett sklir ned selv om de sitter på. Mens jeg leter etter nye typer har det blitt tynne i ulvang sokker som er meget gode om vinteren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå