Sitronade Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Vil så gjerne ha et bra FPS multiplayerspill jeg kan spille over nett. Men så er det sånn at at jeg har hørt mye kritikk til MW 2 når det gjelder MP-delen. Hva bør jeg egentlig kjøpe, og hva er pros og cons på begge spilla? Endret 16. desember 2009 av Sitronade Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg spilte MW1 MYE og synes det er kjempe bra.. Men etter at MW2 kom så har jeg ikke vurdert eneren engang... Er litt bugs og glitches enda men det blir fikset etterhvert... Endret 15. desember 2009 av HolyKrist Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva skal du spille det på? Hvis det er konsoll, så er det MW2. Hvis det er PC, så er MW1 mye bedre til alt annet enn veldig casual spilling. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) GLemte å nevne det. Det er snakk om Pc. Skal nok spilles på en laptop. Tenker det blir causual. Selv om jeg har gjennom åra spilt veldig mange FPS over nettet ganske så aktivt. EDIT: Hvorfor styre unna MW2 på PC? Er det mangel på dedikerte servere du mener? Og hva resulterer dette i, dårlig ping? Endret 16. desember 2009 av Sitronade Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du finner sikkert MW1 ganske billig nå, så hvorfor ikke kjøpe begge?? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Tja. MW1 = 49,99Euro og MW2 = 59,99. Ikke akuratt det billigste. Vet ikke om det er billigere i butikker da. Men å kjøpe begge er vel ingen vits da jeg heller vil ha et spill jeg kan spille og komme opp i level. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tja. MW1 = 49,99Euro og MW2 = 59,99. Ikke akuratt det billigste. Vet ikke om det er billigere i butikker da. Men å kjøpe begge er vel ingen vits da jeg heller vil ha et spill jeg kan spille og komme opp i level. Skjønner... Har ikke peiling på Pc versjonen så der kan jeg ikke hjelpe deg..Vet ikke hvorfor de klager på MW2 jeg...Men spillbarheten på konsoll er det ingenting å si på ihvertfall.. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Forskjellen på mw1 og mw2 er at i mw1 er det mye mer muligheter for klanspill og for folk som er virkelig gode i mw1 da mener jeg folk som tjener penger. Fordelen med mw1 er at det ikke er så UTROLIG mye perks og sånt dritt ,morsommere for nybegynnere som er opptatt av ranks , mens mw1 er mer at skills teller , det er ganske likt når det gjelder "playgame" men er ikke helt det samme ! Oppfølgeren til noe blir aldri noe særlig bra . Om jeg var deg ville jeg valgt MW2 for det er jo ganske nytt og det er større muligheter for å komme langt, men jeg tror at i den seneste framtid så vil dedicated server komme da vil mw2 bl drit bra. Bare de får fjernet mange perks og laget flere gode baner, cod4 ble aldri noe bedre inntill promoden kom , det var nesten som om det kom et nytt spill, helt annerledes.jeg har spilt mw1 i 2 år på ganske høyt nivå så er ikke vant til alt dette med perks osv. Prisen er ikke så ille den heller MW:1 249 kr MW:2 324 kr Endret 16. desember 2009 av eSuba Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Takk så mye for en kjempebra innlegg! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @ eSuba: Selv synes jeg perkene på MW er sykt mye verre enn de på MW2. Stikkord: Matyrdom. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @ eSuba: Selv synes jeg perkene på MW er sykt mye verre enn de på MW2. Stikkord: Matyrdom. Det er jeg enig i men det er jo ufattelig mange perks i MW2 i forhold til mw1 , mye mer oversiktlig i mw1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @ eSuba: Selv synes jeg perkene på MW er sykt mye verre enn de på MW2. Stikkord: Matyrdom. Det er jeg enig i men det er jo ufattelig mange perks i MW2 i forhold til mw1 , mye mer oversiktlig i mw1 det er flere perks i mw1 enn mw2? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vil så gjerne ha et bra FPS multiplayerspill jeg kan spille over nett. Men så er det sånn at at jeg har hørt mye kritikk til MW 2 når det gjelder MP-delen. Hva bør jeg egentlig kjøpe, og hva er pros og cons på begge spilla? Det hele spørs hva du er ute etter. Skal prøve så godt jeg kan å gi deg pros and cons. Men husk at jeg er en cod mw1 digger og hater mw2. Anyway here we go. Jeg referer cod mw1 som cod4 bare så det er sagt. Cod4: Deadicated servers-> Dette gir privat personer muligheten til å leie server og lage sine egene regler. Dette fremmer også clan/sosial spilling. Så er du en clan spiller vil cod4 være noe for deg. Dette gir deg også sjansen til finne servere som du liker og spille på (f.eks liker folkene som er "ofte" på servern eller liker reglene de har). Og hvor du vet at du har bra ping (noe som er viktig i fps spill). Det er fremdeles liv i cod4, synd at produsenten har gitt det mer eller mindre opp (men det er jo en selvfølge). Spiller på pc og finner få servere hvor det foregår cheating/hacking (kanskje jeg bare har vært heldig). Er også ikke så ikke så kaotisk og litt mer rolig spillestil Mw2: Ikke deadicated servers. Istede bruker dem et et system som gjør at de bruker spillernes pc/konsoll til å host serveren. Og spilleren har minimal kontroll. Noe som fører til: - Ujevn ping - Ingen regler (alt er lov) - Ingen bestemmer map rotation (ser bare på cod4. Glad for at man kan velge bort maps) - Public, Public og public igjen. Liker du public så kan det funke for deg. Men for meg blir det for kjedelig i lengden. Går fortere lei. - Vet ikke hvordan kicking foregår på mw2. Så skal ikke uttale meg. Cod4 <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå