Gjest hellu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hey Leste en artikkel ''10 Qualities of the Ladies Man'' som handler om alle kvalitetene til en såkalt ladie's man men eg merket en tekst på første side. Artikkelen: http://www.singles.net.au/articles_10_qual..._ladies_man.pdf Det eg reagerte på var ''You understand that the information presented contained on this book is for personal entertainment purpose only.It is not to be considered legal or personal advice.'' At dette bare er ''personal entertainment purpose betyr det at han kisen bare kødder seg og prøver å skrive noe morsomt og gjør dette til entertainment? eller er det personal entertainment fordi han ikke tjener noe som helst på artikkelen? Ville vært takknemlig hvis noen svarte meg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det han/hun mener med det er at det bare er til å glede deg. Det er ikke noe seriøst eller basert på fakta. Det er bare for gøy. Endret 15. desember 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det betyr, dette er en morsom guide, men om du følger den slavisk og det ikke funker, så kom ikke å klag til meg. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Synes mye av dette virker som gode tips i grunn. Det handler vel egentlig ikke om å bli en player, men å gjøre seg til en mer interessant person. Forskjellen er ikke alltid så stor, noe forfattern også påpeker flittig. Drit i å skulle bli "player". Gjør deg mer interessant. Det vil du tjene på i alle sammenhenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg