Mute Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg visste ikke hvor jeg skulle leggen in denne topicen, sorry. :oops: Jeg ser at i prisguiden så finner du billigste pris for Sapphire Radeon 9700 PRO Ultimate Edition hos itbutikken.no for 3090. Når du så går inn til itbutikken.no så er prisen 3409. Noen forklaringer ? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Vel...kankje prisene er forandret hos itbutiken også har ikke HW fått oppdater dette ennå...har selv også sett at statusen på HW har vært grønn hos itbutikken og når jeg går over til itbutikken er den på rød osv. Slikt skjer. *were just humans* :wink: Lenke til kommentar
FFS__b8z Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 de oppdatere nok ikke prisene i guiden så ofte...jeg tror ikke jeg har sett mange varer der som ikke har vært dyrere enn prisguiden oppgir... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 de oppdatere nok ikke prisene i guiden så ofte...jeg tror ikke jeg har sett mange varer der som ikke har vært dyrere enn prisguiden oppgir... Prisguiden oppdateres hver natt klokken 0300-0500. Det er derimot ofte slik at butikkene ikke alltid er like flinke til å oppdatere prisfilene sine til oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå