Marillion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Tenker kjøpe meg et midi-keyboard, men har egentlig ikke peiling på hva jeg trenger/bør ha. Har kikket litt på blant annet Keystation M-audio 61 og syns dette virker ok. (Liker ikke sølvfargen, men men) Ønsker semiveide tangenter, mulighet for å spille VST, og aller helst 61 tangenter. Bør jeg vurdere å gå for et keyboard med mere knapper(knobs). Dette er sannsynligvis ikke noe jeg har bruk for med en gang siden jeg ikke har mye erfaring med spilling på tangenter, men jeg prøver å tenke litt langsiktig. Kunne tenke meg å spille inn litt musikk etterhvert i Fl studio, reason e.l, og må derfor ha mulighet til dette. Noen forslag utover Keystation? Kan vurdere å betale mer for et midi-keyboard, dersom dette gir store fordeler. Takk på forhånd for svar Endret 15. desember 2009 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Neivel, da blir det vel Keystation da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå