Gå til innhold

Holde mIRC gåendre via server?

Rudde

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har utrolig ustabilt nett og mister det ofte. Og vær gang jeg mister nettet blir jeg logget av mIRC og jeg må logge inn på all nettverkene på nytt og slikt. Jævlig irriterende når "nickname in use" og dritt og møkk..

Er det murlig å kjøre mIRC via en server slik at jeg bare kobler til en server så er jeg der jeg slapp, også slik at jeg mottar private samtaler når jeg er borte og jeg kan følge med på hva som har skjedd i de forskjellige rommene?

Finnes det noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg har utrolig ustabilt nett og mister det ofte. Og vær gang jeg mister nettet blir jeg logget av mIRC og jeg må logge inn på all nettverkene på nytt og slikt. Jævlig irriterende når "nickname in use" og dritt og møkk..

Er det murlig å kjøre mIRC via en server slik at jeg bare kobler til en server så er jeg der jeg slapp, også slik at jeg mottar private samtaler når jeg er borte og jeg kan følge med på hva som har skjedd i de forskjellige rommene?

Finnes det noe slikt?

Hei

det du kan testa är psyBNC

alternativt kan du juh bara sätta upp en IRC client på vilken server som hellst og sedan köra remote desktop till servern

men psybnc eller annat bnc (bouncer program) fungerar lika bra.

Lenke til kommentar
BNC hos endpoint? hvor får jeg taki det??

Joa men tenkte på nettverket som brukes på og overføre skrivebordet fra servern til PC'en min.

en bnc fungerar på följande sätt

i ställer för när du använder mirc så kopplar du upp dig mot ex: irc.homelien.no

men när du brukar bnc så kopplar mirc upp sig till din bnc exempelvis minbnc.com

og bnc i sin tur är uppkopplad mot irc.homelien.no

sen när din uppkoppling dör så avslutat kopplingen mellan dig og bnc medans bnc fortfarande har kontakt med irc servern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...