Sinnapels Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Da må vi våkne opp gutter Neida. Ja Nokia har utviklet det. Maemo Lenke til kommentar
arande Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Maemo har jeg aldri hørt om. Er det noe Nokia har utviklet? Jada, og entusiaster tar det videre herfra...linuxbasert/åpent for utviklere. Ganske likt Android. Det er utviklerne som kommer til å avgjøre hvilken plattform som vinner frem her. Slik jeg ser det er Android i dag en plattform som er mer maskinvarespesifikk og litt mindre åpen enn det Maemo er. Men hvilket telefon OS som er det beste...er og blir en individuell sak. Jeg elsket jo min iPhone...lenge. og jeg liker nå min Htc Hero også. Hadde iphone i over ett år...og det er meget lenge til meg og være. Jeg har neppe heroen like lenge, mulig fordi vi nå ser et veiskille med i alle fall 3 ulike og gode systemer i startgropen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 av de jeg har prøvd, uten tvil android! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Android! Hva med en poll? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har Android nå, men ser helt klart fordeler med iPhone OS. Alt bunner ut i hva du vil ha. iPhone er meget sømløst, raskt, responsivt og pent. Android er åpent, men er ikke like optimalisert og integrert i telefonen som iPhone OS. Selv foretrekker jeg iPhone, da app-store er mer en åpen nok for meg. Dessverre koster telefonen alt for mye, så sitter med en Hero nå. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 For meg er det helt klart Android. Mye fordi det er såpass åpent og tilpasningsvennlig. Jeg kjørte en stund standard Cupcake, men la så inn en custom ROM, og det var som å få en ny telefon. At jeg kan gjøre som jeg vil med telefonen og legge inn det jeg vil, og tilpasse den til mitt behov, er veldig viktig for meg. Det er kun Android, som jeg vet om, så har så mange muligheter. Så jeg kommer nok alltid til å ha Android-telefoner fra nå av. Men er du mest opptatt av at alt skal funke, men uten mulighet for å tilpasse det, er det kanskje andre alternativer. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Android Åpent, raskt og muligheter for å tilpasse det meste. Jeg får en Hero i posten om noen dager og gleder meg Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Har akkurat bestilt Nexus one, etter å ha lånt en av en venn. Så nå har jeg solgt min WinMo telefon (samsung omnia). Erfaringen min fra windows er at OS har mange bugs. Før omniaen hadde jeg Iphone 1.gen. dette var en veldig brukervenlig telefon, men veldig "lukka". Noe som fikk meg til å bytte ut mobilen. Jeg vil anbefale Android, dette er fordi den er et åpen OS. noe som gjør at du kan personalisere den akkurat slik du vil. Det er nettopp derfor jeg kjøper Nexus One, med Android nå. Og jeg vil anbefale deg det samme!! Lykke til Endret 16. januar 2010 av fredrik5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå