TroVid Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei jeg kjøpte en 2T disk her om dagen når jeg satte den inn og skulle formatere kommer den bare til 54% jeg prøvde igjen og det samme skjedde bare. jeg delte disken i to og greide og formatere en på 1T og så når jeg skullle formatere neste stopper den på 5% Noen som har opplevd lingnene eller vet hva som kan være feilen?? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvilket OS har du? Ikke alle OS har støtte for svært store harddisker. Det kan også være feil ved harddisken, enten fra produksjon eller oppstått etter at du har tatt den i bruk). Kan du vise skjermbilde fra Diskmanager? Lenke til kommentar
TroVid Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hvilket OS har du?Ikke alle OS har støtte for svært store harddisker. Det kan også være feil ved harddisken, enten fra produksjon eller oppstått etter at du har tatt den i bruk). Kan du vise skjermbilde fra Diskmanager? Jeg har Vista 32-Bit Skjermbilde: Endret 16. desember 2009 av TroVid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå