Dataprob Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei Jeg er helt ny i Xbox verden så bær med meg her. Siden gratis mnd min med Live går ut i morgen, vil jeg kjøpe en 12mnd. Så jeg fant ut at www.maximuscards.com er det billigste stedet. Men jeg har hørt om US Microsoft Points osv. Er det forskjell på de og norske?. Vil mine norske points vil fungere sammen med Gold fra maximuscards? (Som sagt, har ikke peiling på Xbox så better safe than sorry) Og til slutt. Har kobla Xboxen min til den bærbare pc`en for å få nett. (Fulgte denne guiden) Men for å få det til å funke må jeg skru av alt av brannmurer. Det går bra det eller?. Eller er det bedre metoder for å komme seg på nett? Takk for svar! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tror det er sånn at Microsoft Points kan kjøpes fra hvor enn i verden, men at det er Live membership kort som er begrensa. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Men det er ikke et problem på maximus Cards? Siden det står "Works worldwide" på siden dems. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei. Maximum cards er veldig populært på forumet har jeg merka. Mange som anbefaler det, så der er det nok bare og kjøpe i vei Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er omvendt faktisk. Xbox Live Gold-kort fungerer overalt i hele verden. Microsoft Points derimot er sonebegrensa. I tillegg er MS Points dyrere å kjøpe med kort enn direkte på Xboxen så det er ikke noe vits uansett. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jepp, alltid kjøp points direkte fra xboxen med et kredittkort. Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Låner denne tråden litt: Jeg har kjøpt 3mnd på Maximum cards. Problemet mitt er at jeg må skrive inn konto opplysninger, men får ikke forandre Land/region. Og da får jeg ikke godkjent noen opplysninger! Jeg har ikke valgt dette tidligere! På forhånd takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå