Gå til innhold

Ny telefon, er Jet noe for meg?

Anbefalte innlegg

Nå nærmer julen seg veldig, og jeg tror jeg skal ønske meg mobil til jul. Hadde egentlig bestemt meg for Jet, men ble litt usikker nå som jeg kikket på blant annet Samsung Galaxy og HTC Hero.

Jeg er veldig blank her, hva slags fordeler har Android?

Har lyst på en telefon jeg kan ha det litt moro med, og gjerne med et kamera som fungerer bra. Kunne tenkt meg tilgang på litt programmer og sånn, men vet virkelig ikke helt hva slags programmer det er snakk om, når folk snakker om ting og tang fra Android Market. :p

Vil også kunne surfe på mobilen, på Wifi-nettet i huset, vet ikke om dette er vanlig blant alle telefoner i dag :S

Jeg liker teknologi, men har en følelse av at Jet er nok for meg, eller har den begrensninger som ikke Hero/Galaxy har? Kunne også tenkt meg bra batterilevetid.

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant også ut at Iphone 3GS er i samme prisklasse, med dette abonnementet. Hvordan vil den være i forhold?

Gjerne litt hjelp av noen som har erfaring med Iphone og Samsung Jet. Iphone har jeg prøvd ut, og jeg liker den. Men synes det er litt kjedelig at så mange andre har den. Hvordan er Jet i forhold? Sånn med tanke på programmer og slikt?

Lenke til kommentar

HTC Hero har jo mulighet for en god del applikasjoner! Android er en åpen plattform i forhold til det OSet Jet kjører (Symbian?)...

Kameraet på HTC telefonene er vel brukbare, men ikke blant de beste...

Kan vel ikke uttale meg noe særlig, for jeg har ingen av telefonene...

Lenke til kommentar
Jet er en mindre iPhone uten applikasjoner. Den er veldig god. Det eneste jeg savner er applikasjoner

Hva slags applikasjoner er det du da snakker om? Hva slags tilgang/programmer er det man ofrer for å velge Jet fremfor iPhone? Merker at kameraet + designet til Jet'en faller i smak hos meg, men lurer litt på hvilke muligheter den ikke har, som iPhone har. :)

Jeg er også svært interessert i en telefon som kan spille av masse mediafiler, tenker da på filmer. Har lest at Jet'en får mye ros på dette området, hvordan er Iphone i forhold?

Takker for svar!

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Jeg stod også mellom Jet og Hero, iPhone er jeg ikke interessert i egentlig, liker ikke menyene. Jeg prøvde Jet og fant ut at det var ikke det jeg var ute etter. Like oppsettet til Hero rett og slett. Om det er å se video du er ute etter så er jo helt klart Jet bedre enn Hero vil jeg tro, pga skjermen. Om det er apps du er ute etter så ville jeg vel valgt en Hero eller iPhone. Jeg veit ikke hvordan iPhone er på video, jeg veit bare hvor utrolig skarp skjermen til Jet er.

Lenke til kommentar

Hmm, okei. Såvidt jeg ser det, så tror jeg ikke at disse applikasjonene kommer til å gi meg særlig mye. Har en følelse av at mye av det, kun er gøy et lite øyeblikk, så går jeg lei.

Vil heller da ha en telefon som er bedre på de mer langvarige kvalitetene, som skjerm og kamera. Har da følelsen av at Jet er passelig :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Ja, skjønner at jeg ofrer den biten. Men i prinsippet, så ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å ha bruk for noe særlig mer enn nettleser, mediavspiller osv i en mobil. Kan du komme med eksempler på programmer, som er nedlastbare til Hero og som kan være fordel å ha?

Hvis det er slik at det finnes programmer til Android, som er nyttige og praktiske, så vil jeg nok gå for en slik mobil. Men hvis de ikke er til stort annet enn underholdning, så heller jeg mer mot Jet tror jeg.

Lenke til kommentar

Ja, Jet er en bra telefon, hvis du kan leve med en høyglanset overflate som gjør at den alltid ser ut som om den er klint inn med smør, glorete farger i menyene (femi rosa og lilla musikkspiller), middels kamera og dårlig blitz / utildekket linse, dårlig lyd i intern og elendig lyd i ekstern høyttaler, manglende piltaster for redigering av tekstmeldinger, alfabetisk baklengs (!) avspilling av musikk, irriterende widgets som du stadig ufrivillig kommer borti og drar inn i skjermen, Samsungs generelt dårlige HW-oppdatering, + en del mer jeg ikke kommer på i farten, - jeg solgte min etter stor skuffelse.

Men den SER fin ut, det skal den ha! ;)

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...