muummi Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det noe som vet hvordan man kan slette de forhåndsinstallerte mappene som finnes i bruker mappen? Sånn som Min musikk, Mine bilder , osv. Hvis man legger de i papirkurven og sletter de, så dukker de opp igjen neste gang man skrur på maskina. Lenke til kommentar
granlibonden Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvilken versjon av windows har du? Hvorfor vil du slette disse mappene? Lenke til kommentar
muummi Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Hvilken versjon av windows har du? Hvorfor vil du slette disse mappene? Har windows 7 Fordi jeg har andre mapper som jeg bruker. Blir litt mye rot med så mange mapper Lenke til kommentar
granlibonden Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da du har windows 7 ville jeg ihvertfall ikke ha slettet disse mappene. Først inkluderer du dine egne mapper i de ulike bilioteket og velger et standard lagringssted i hvert bibliotek. Til slutt fjerner du bare de orginale mappene i biliotekene. Mappene er ikke slettet men du har på en måte arkivert de vekk. De vil forsatt befinne seg i din brukermappe på system partisjonen. Hadde det vært vista eller xp, ville jeg heller ha forandret målplasseringen til orginalmappene, slik at Min musikk, Mine bilder osv. peker til de mappene som jeg har valgt, feks. til mine filmapper på en egen partisjon. Dette kan du også gjøre i windows 7, men unødvendig, etter min mening, pga. det nye bibliotek opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå