enden Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har brukt en java-servlet til å legge igjen en cookie på maskinen min. Nå prøver jeg å finne den cookien for å slette den... Problemet er at jeg ikke finner den. Navnet jeg ga den var abcCookie verdien var "hehe" Hvor pokker har den cookien gjort av seg? Finner den ikke i Cookies mappen til brukeren jeg er logget inn som (alle cookues de begynner med "navnet på brukerkontoen@", men ingen som inneholder abcCookie) Hjeelp!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 fjernet - dobbeltpost Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Tror jeg fant ut av det. Glemte å sette levetid på den, så den er vel død og begravet etter at jeg lukket browseren min.. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg sette levetid = udødelig på en cookie i java? Vet at dette egentlig er programmering, men håper moderatorene viser overbærenhet med meg siden det er seint på kveld (prøve å bli ferdig før byssanlall), og det er lite fart i programmeringsforumet. Det er jo litt internett og Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Så har jeg satt levetid på cookien min. Men jeg finner den fortsatt ikke i cookie-mappa. burde den ikke ligge der som "[brukerkonto]@abcCookie"? Ganske irriterende dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå