Gå til innhold

Nordmenn ut, innvandrerne inn, hva bør samfunnet gjøre, om noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er forøvrig verdt å merke seg hvordan den yngre garde har blitt hjernevasket til å sky alt som har med det nasjonale å gjøre, vi har i dag med en gigantisk horde med ferdigprogramerte droner som gyver løs på samfunnet uten tanke på konskevenser, fullstendig låst fast i sine tankerekker som ikke en gang er deres egne.

 

Jeg spyr.

 

Det er nasjonalisme som er hjernevask. Nasjonene er konstruerte ideer, og nasjonalisme bidrar nesten like sterkt som religioner til å sette folk opp mot hverandre.

Endret av Rothbard
Lenke til kommentar
At man kan bosette flyktninger utenfor Oslo er dog en god ide. Lokalt er det ganske mange asylsøkere, det er komparativt mange asylsøkere i min kommune. Mottaket drives av det offentlige, altså kommunen, og mottaket går årlig med overskudd, noe som gir kommunen et par hundre tusen ekstra i budsjettet etter at det investeres en del i selve mottaket. Da Os gjennomførte sitt innvandrerbudsjett kom det frem at kommunen tjente på asylmottak, rent økonomisk. På riksbasis blir det nok ingen inntjening, men noe stort svinn er det neppe snakk om, og på kommunalt nivå er det altså mye som tyder på at det er snakk om et regnestykke som ikke ender med røde tall.

Hvordan kan egenklig et asylmotak gå i overskudd?

Mener du da at komunen får mer penger fra staten for motaket enn det det bruker? I såfall er det vel bare en feilbudsjettering fra statens side.

 

Asylsøkerene kan vel ikke arbeide utenfor motaket og det arbeidet de gjør på motaket (maling av vegger, klipping av gress, osv.) minker jo bare utgiftene til motaket og kan jo aldri gi et positivt resultat (at motaket tjener penger).

Så man kan vel i realiteten ikke tjene penger på et asylmotak, det som skjer er bare en flytting av penger fra stat til kommune, men motaket er fremdeles en ren utgift for Norge.

Jeg er ingen økonom, ei heller ønsker jeg å være det, men det er endekonsekvensen at asylmottak er noe kommunene tjener på, alt lagt sammen.

Lenke til kommentar
Norge, jeg står for Norge.

Et veldig populært argument hos nasjonalistene/rasistene/fascistene osv

 

En "nasjonalist" er en som er glad i sitt land, og ikke nødvendigvis en som ikke vil hjelpe andre. Og absolutt ikke noen rasist eller fascist.

 

rasistene og fascistene finner du blant dem som kaller seg sosialister, og som liker å bruke ord som de nevnte ene å alene for å såre andre, og for å hindre alle andre meninger enn det de selv har. Og derfor ikke skyr noe middel for å mobbe til taushet folk med andre meninger enn dem selv.

De som kaller seg for "antirasister" Er de største rasistene og fascistene av alle, disse rasistene og fascistene hjelper heller ingen andre enn seg selv, og det som motiverer dem er deres eget ego, og deres behov for å heve seg over andre.

 

Men hvorfor mener du at det er galt å være glad i sitt land og ville bevare det, og ikke ødelegge det og gi det bort til fremmede ?

Lenke til kommentar
hvorfor mener du at det er galt å være glad i sitt land og ville bevare det, og ikke ødelegge det og gi det bort til fremmede ?

 

Hva er et land, anyway? Det eneste som er verdt å bevare, er individuele rettigheter. Det er derfor jeg ville strittet imot om Norge ble invadert. Ikke fordi jeg er så sabla glad i flagget eller kongen vår.

Lenke til kommentar
Men hvorfor mener du at det er galt å være glad i sitt land og ville bevare det, og ikke ødelegge det og gi det bort til fremmede ?

 

Hva legger du i fremmede i dette tilfelle? Er du mindre fremmed for meg enn min svenske venn lasse? Er det de som ikke har norsk statsborgerskap som er fremmede? Er alle nordmenn ikke fremmede?

 

AtW

Lenke til kommentar
Lol. Ville du strittet imot om Norge ble invadert av en gjeng pasifister?

Pasifisme kan neppe tas til inntekt for militære aksjoner, men det er ingenting som nødvendigvis tilsier at et liberalistisk land ikke skulle kunne stable sammen en frivillig hær og angripe Norge for å redde nordmenn fra det tyranniske styresettet vi har.

 

Ville du?

 

Edit: Baltazar, forøvrig er jeg svært glad i landet mitt. Jeg er patriot, nasjonalist. Jeg er så glad i landet mitt at jeg setter stor pris på at jeg kan dele det med andre som også liker det.

 

Ja, det er råtne egg. Det er det pokkermeg blant nordmenn også.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Edit: Baltazar, forøvrig er jeg svært glad i landet mitt. Jeg er patriot, nasjonalist. Jeg er så glad i landet mitt at jeg setter stor pris på at jeg kan dele det med andre som også liker det.

 

Ja, det er råtne egg. Det er det pokkermeg blant nordmenn også.

Men setter du pris på at de du så gladelig ønsker velkommen i ditt hjem stjeler fra deg...?

 

Ikke jeg heller.

Lenke til kommentar

Nei, selvfølgelig gjør jeg ikke det.

 

Påstand: Innvandrere er dobbelt så kriminelle som etniske nordmenn.

Korrekt, innvandrere er grovt sett dobbelt så kriminelle som etniske nordmenn.

 

Påstand: Innvandrere flest er kriminelle.

Ikke korrekt. Om jeg ikke husker feil er 2 % av etniske nordmenn kriminelle, sett mot 4 % blant innvandrere. Det betyr grovt sett at innvandrere er dobbelt så kriminelle som nordmenn.

 

Påstand: Nordmenn er 2 % mer lovlydige enn innvandrere.

Korrekt. Siden tallene er 98 % og 96 % for henholdsvis nordmenn og innvandrere innebærer det at nordmenn er cirka 2 % mer lovlydige enn innvandrere, forutsatt at prosentregningen min er korrekt. Tallet er uansett latterlig lavt.

 

Det er råtne egg, det er det ingen tvil om. Og innvandrere er dobbelt så kriminelle som etniske nordmenn. Og nordmenn er likevel bare 2 % mer lovlydige enn innvandrere.

 

Tenk litt over det.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...