Gå til innhold

Nordmenn ut, innvandrerne inn, hva bør samfunnet gjøre, om noe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Integrering er bare et billig ord

Som om det er vårt ansvar og skyld at innvandrere kommer fra tilbakestående kulturer og at de ikke kan språket vårt og dermed har vansker når de skal bosette seg her med trygd og sosialstønad, om jeg flyttet til Sudan og fikk problemer med å skaffe meg arbeid så har selvsagt det at jeg ikke kan språket eller har forståelse for det landets historie eller kultur noe med saken å gjøre, problemet er selvsagt rasistiske sudanesere som ikke er villige til å la meg integrere og gi meg arbeid, som innnvandrer så kan jeg aldri klandres.

Fremmedfrykt og integrering, ord som alt for ofte gjentas i disse debattene for å bagatelisere de virkelige problemene knyttet til ukritisk kultur og rasemiksing på vegne av den nye verdensorden.

Norge kommer til å kneble om vi snart ikke får en sterk ledelse som ikke jobber på vegne av internasjonalist konspiratører som er ute etter å ødelegge Europa samt den ariske rase.

Store mengder innvandrere må tvinges ut av nasjonen, det er den eneste løsningen.

En annen løsning er å avslutte de fordømte krigene på vegne av Israel i midt-østen, disse krigene sørger for en konstant strøm av innvandrere til Europa.

Lenke til kommentar
Norge kommer til å kneble om vi snart ikke får en sterk ledelse som ikke jobber på vegne av internasjonalist konspiratører som er ute etter å ødelegge Europa samt den ariske rase.

..her mistet jeg deg.

Det du vil fram til er at regjeringen i Norge prøver å ødelegge Europa i form av å knuse nazistiske idealer? Du kan ikke være riktig rett.

Lenke til kommentar
Integrering er bare et billig ord

Som om det er vårt ansvar og skyld at innvandrere kommer fra tilbakestående kulturer og at de ikke kan språket vårt og dermed har vansker når de skal bosette seg her med trygd og sosialstønad, om jeg flyttet til Sudan og fikk problemer med å skaffe meg arbeid så har selvsagt det at jeg ikke kan språket eller har forståelse for det landets historie eller kultur noe med saken å gjøre, problemet er selvsagt rasistiske sudanesere som ikke er villige til å la meg integrere og gi meg arbeid, som innnvandrer så kan jeg aldri klandres.

Fremmedfrykt og integrering, ord som alt for ofte gjentas i disse debattene for å bagatelisere de virkelige problemene knyttet til ukritisk kultur og rasemiksing på vegne av den nye verdensorden.

Store mengder innvandrere må tvinges ut av nasjonen, det er den eneste løsningen.

En annen løsning er å avslutte de fordømte krigene på vegne av Israel i midt-østen, disse krigene sørger for en konstant strøm av innvandrere til Europa.

Så det er sånn det henger sammen altså :p

Lenke til kommentar
Hva slags rasemiksing snakker du om her? Menneskerasen blandet med....?
Det blir vanskelig med de som har fått norskt statsborgerskap. Og hvor langt tilbake skal du gå? Så langt at du kaster ut kongefamilien? Så langt at du kaster ut alle som innvendret etter siste isid, som jo er absolutt alle?
Lenke til kommentar

Du har misforstått rase for art.

Det finnes ingen menneskerase det som finnes er menneskeraser, alle unike og verdig bevaring.

Hvor langt tilbake man skal gå vet jeg ikke, hva jeg vet er at vi må sette nasjonen i karantene og heller prioritere (om vi absolutt må ha innvandring) personer av nærliggende kultur og rase nå som innvandring ikke lengere er definert som ikke-vestlig men også svensker, tyskere og dansker.

Jeg snakker jo ikke om at vi skal være totalt nådeløs, men at vi må verne om vår egenart og kultur, dette er bare universielt naturlig.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen menneskerase det som finnes er menneskeraser, alle unike og verdig bevaring.

Du henger deg altså opp i små morfologiske forskjeller mellom menneskegrupper. Det kan virke litt rart om du vet hvordan disse forskjellene har oppstått. Etter utvandringen fra Afrika har man hatt små forskjeller pga. en kontinuerlig endring for tilpassing til lokale forhold. Opphold langt mot nord gir for eksempel lysere hud og innvandrere skal ikke være lenge her før man ser det. Du ønsker altså å bevare noe som alltid har vært i kontinuerlig endring.
Lenke til kommentar

Du henger deg altså opp i små morfologiske forskjeller mellom menneskegrupper. Det kan virke litt rart om du vet hvordan disse forskjellene har oppstått. Etter utvandringen fra Afrika har man hatt små forskjeller pga. en kontinuerlig endring for tilpassing til lokale forhold. Opphold langt mot nord gir for eksempel lysere hud og innvandrere skal ikke være lenge her før man ser det. Du ønsker altså å bevare noe som alltid har vært i kontinuerlig endring.

Under utvandringen foregikk det den et naturligutvalg, noe som dessverre ikke påvirker den gjennomsnittlige pakistaner den dag i dag. Jeg må faktisk si meg litt enig med Ebeneser her. Jeg synes det er litt trist at gener som gir blå øyne og lyst hår skal bukke under. Meg jeg bryr meg ikke nok til å indoktrinere en hel nasjon og sette opp leirer, for å bevare det. :D

Lenke til kommentar

Det er iallefall perverst og unaturlig at vi nordmenn skal betale for at folk av fremmed opphav skal formere seg i et raskere tempo enn vi gjør og dermed på sikt ødelegge vår egenart, kommer vi til å nyte de samme frihetene som minoritet slik som minoritetene i landet nyter i dag? selvsagt ikke.

Man skal ikke så veldig langt tilbake i tid før det å få barn ikke ble tatt like lett på, man måtte planlegge, spare penger osv, i dag så gir vi mennesker av fremmede raser beløp som tilsvarer årslønner hvor de kommer fra for å formere seg samtidig som de ikke bidrar til samfunnet, den som ikke ser at dette er en farlig utvikling er en stor idiot.

Det er ikke bare en farlig utvikling, det er en ønsket utvikling av de som sitter på den virkelige makten.

Lenke til kommentar

Jeg vil også kommentere dette med "white flight" som denne tråden egentlig dreier seg om, dette fenomenet er naturlig, vi ønsker alle å være blandt våre egne, men om den hvite mann utrykker sitt ønske om dette er han en rasist og det som verre er.

Man kan ikke forvente at en rev skal bli til en hare fordi at man tvinger den til å skifte diett.

Lenke til kommentar

Hmm. Først tømmer de folkevalgte inn masse innvandere i landet også griner de når disse innvanderene som har vokst opp med lang verre vilkår og er formet miljømessig på et helt annet vis, ikke oppfører seg på en etnisk norsk måte. Meget meget rart. Innvanderer er her for å bli, ikke noe vi kan gjøre med det og i aller største grad er innvandrere greie mennesker. Noen lager kvalm og det er alltid de som blir representert i media.

Så lenge de ikke gjør noe ulovlig må en ta disse problemene med roten, gjennom de rette kanalene som er lokalmiljøet o.l. Sterk matlukt i et borettslag kan bli tatt opp på et borettslagmøte. At folk flytter bort og at gatene blir en semi ghetto av innvandere er jo sant nok, ikke mye vi kan gjøre med det da. Skal vi liksom starte med boplikt og kvoteringer? Jeg planlegger å få en god jobb, tjene masse penger og flytte til helvete bort hvor det ikke er så mange innvandrere jeg og. Da mest for miljøet mine barn vil komme i takket være andre gen. innvandrerbarn som skaper hovedprobleme i dag.

Lenke til kommentar

UK family gets $59,000 a year in benefits

NewsCore December 28, 2009 5:04AM

A MOTHER and father with an incredible 14 kids who prove Britain's benefits system has gone bonkers, showering them with a whopping tax-free £36,847 (US$58,815) a year in handouts.

Pregnant Dawn and Sean Cain's huge family, aged 21 years to 19 months, have just enjoyed a very merry Christmas, with every mouthful of their turkey dinner, and every present stuffed under their tree, paid for by taxpayers.

To match their breathtaking haul from the public purse Sean would have to clinch a job paying a gross salary of £51,500 ($82,200). Britain's average salary is just £21,320 ($34,000).

And although he is able, he's definitely not willing.

He and wife Dawn admit their New Year's resolution is never to find work, because no job they'd get in Britain's recession-hit economy will come close to paying the same.

Sean hasn't lifted a finger since 2003 when he took time off to help Dawn handle a problem with the kids. He soon realised he was better off on benefits and has stayed home ever since.

link

Personlig så håper jeg at velferdssystemet vi har her i vesten kollapser fullstendig, det hadde iallefall løst en del av problemene knyttet til innvandring.

Dette gigantiske sosiale eksperimentet må endes.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Du henger deg altså opp i små morfologiske forskjeller mellom menneskegrupper.

27_Dresses_Malin_Akerman1.jpg

afro-curlz.jpg

Små morforlogiske forskjeller der altså...

Det kan virke litt rart om du vet hvordan disse forskjellene har oppstått. Etter utvandringen fra Afrika har man hatt små forskjeller pga. en kontinuerlig endring for tilpassing til lokale forhold. Opphold langt mot nord gir for eksempel lysere hud og innvandrere skal ikke være lenge her før man ser det.

Jeg stiller meg troende til den samme teorien om at alle menneskeraser tilpasser seg klimaet de oppholder seg i, som over tid fører til blant annet store kosmetiske forandringer. Dog tar dette lang tid. Om hele Norges befolkning ble byttet ut med rasen som vises i det siste bildet, ville det trolig tatt omtrent 20-25 tusen år før de i det hele tatt ville begynt å ligne på rasen som vises i det første bildet. Og siden mørkhudede mennesker idag ikke har store problemer med å overleve i dette kalde klimaet, noe som ville vært veldig vanskelig i steinalderen, stiller ikke lenger lyshudede mennesker med det store overtaket de ville hatt for tusenvis av år siden. Derfor er det også mulig at det heller aldri ville skjedd. Evolusjonen drives ikke lenger av tilpasselse til miljøet, ettersom stort sett alle avkom overlever uansett.

Endret av 793
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...