Gå til innhold

Nordmenn ut, innvandrerne inn, hva bør samfunnet gjøre, om noe?

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Oslo er forlengst blitt en islamsk stat, og vil tippe at retsen av norge følger etter om en 20 års tid.

Vi har et rimelig greit oljefond de kan bygge moskeer og minaretter med, og snart er kongehuset byttet ut med Krekar.

Vi får gi dem alt de krever og håpe de forbarmer seg over oss og gir oss tilgang til ihvertfall noen utvalgte områder vi kan stue oss sammen på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er mye ignorering av fakta i denne tråden. Jeg har enda ikke sett et svar om hvorfor vi skal ta vare på en allerede dødd ut kultur. Ta listen til Ole_marius og se litt om hva "kulturen" til Norge har blitt til. Skal vi være redde for å la ting gå sin gang og istedet bli noen xenofobistiske og ignorante mennesker som ikke vil gi en sjanse til de som søker et bedre liv.

Som jeg sier for ørtene gang så er det integrering som er problemet her, ikke kultur eller penger.

Lenke til kommentar
Jeg har studert både jødedommen og islam. Kjærlighet fins ikke i noen av dem.
Da aner jeg ikke hva du legger i å "studere" for du kan umulig ha lest Koranen.

3:31 "Si: «Om dere elsker Gud, så følg meg, og Gud vil elske dere, og tilgi deres synder. Gud er tilgivende, nåderik!»" Ganske lik Bibelen der synes nå jeg.

3.134: "de som gir i velstand og nød, som holder sitt sinne i tømme og tilgir sin neste. Gud elsker dem som gjør godt,"

Og så litt kjærlighet fra Jesus:

Luk 12.5: "Jeg skal vise dere hvem dere skal frykte: Frykt ham som kan slå i hjel og siden har makt til å kaste i helvete. Ja, jeg sier dere: Det er ham dere skal frykte!"

Andre kongebok 2.23: Fra Jeriko drog profeten opp til Betel. Mens han var på veien, kom noen smågutter ut av byen. De gjorde narr av ham og ropte: «Kom deg vekk, din fleinskalle! Kom deg vekk, din fleinskalle!» Da snudde han seg, så på dem og forbannet dem i Herrens navn. Brått kom det to bjørner ut av skogen, og de rev i hjel førtito av barna."

Jeg gidder ikke å krangle mer med deg om dette. Du har tydeligvis din oppfatning, som du ikke vil foraandre uansett,

Forøvrig så er norsk oversettelse av koranen bare en "solskinnsversjon" beregnet på å gjøre islam mer spiselig, og lure oss vantro til å akseptere islam. Å overtale kristne til å konvertere til islam, har lenge vært et mål i seg selv for islam.

Skal du ha kunnskap om islam, så hjelper det lite å høre på hva muslimer selv forteeller om islam, eller å lese en norsk glansbildeversjon av koranen.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Du får nok merke noe annet om enn det glansbildet norske muslimer gir oss når og hvis muslimene skulle klare det de prøver på, nemlig å overta i hele europa

Se filmen hos Youtube

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Når sosialistene med hjelp av islam,har bekjempet kristendommen så vil islam fylle tomrommet.

http://www.document.no/2010/01/-_islam_fyl...pirituelle.html

Lenke til kommentar

Jeg vil si at muslimer gjør akkurat det samme som kristne gjør: tar utvalgte deler av sin hellige bok og misbruker den til de grader. Muslimer vil selvsagt at islam skal erobre hele verden, akkurat som med kristne, derav misjonsbefalingen i bibelen: "dra ut gjør verden til mine disipler". Er jo en grunn til at misjonærer har reist til Sør-Amerika, sør-øst asia og Afrika for å kristne folk.

Jeg er ikke redd for at muslimer skal overta landet, jeg vil selvsagt ikke ha overdreven innvandring, men muslimene som kommer til Norge gjør det ikke i et ledd for å ta over Europa, de gjør det fordi det er så godt her!

Lenke til kommentar
Jeg vil si at muslimer gjør akkurat det samme som kristne gjør: tar utvalgte deler av sin hellige bok og misbruker den til de grader. Muslimer vil selvsagt at islam skal erobre hele verden, akkurat som med kristne, derav misjonsbefalingen i bibelen: "dra ut gjør verden til mine disipler". Er jo en grunn til at misjonærer har reist til Sør-Amerika, sør-øst asia og Afrika for å kristne folk.

Jeg er ikke redd for at muslimer skal overta landet, jeg vil selvsagt ikke ha overdreven innvandring, men muslimene som kommer til Norge gjør det ikke i et ledd for å ta over Europa, de gjør det fordi det er så godt her!

Du er nok ganske naiv om du ønsker muslimsk overtakelse av europa velkommen. Men det er jo det som bla kjennetegner sosialister, de er som naive og hjernevaskede zombier.

Om muslimer overtar Europa og Norge, så er det ikke de hyggelige sekulere muslimene som ser på islam som kun en religion som de holder for seg selv som overtar. Det er de ekstreme muslimene som følger islam bokstavelig, og følger ideologien islam som den opprinnelig ble fulgt.

Da vil sosialister få valget mellom å konvertere til islam eller dø, og sekulære muslimer vil få valget mellom å bli mer ekstreme, eller bli behandlet som frafalne muslimer og drept.

Muslimer flest i Europa blir nemlig også brukt for å oppnå målet om å overta Europa, det er ikke nødvendigvis slik at de er med på planen, og vet hva som skjer.

Og det er ikke snakk om ¨misbruke" koranen, men å gjøre som koranen befaler.

Se videoene jeg har lagt ut. Er ikke det nok, så har jeg mye mer dokumentasjon på lager.

Spørsmålet er bare om det nytter, sosialister godtar jo bare offentlig godkjent dokumentasjon fra regjeringen eller islamsk råd.

Lenke til kommentar

Dere høres ut som en gjeng med amerikanere. Communism is EVIL!!!

Du kan ikke skylde på sosialistene for at Islam er har noen ekstremister som bomber og lager helvete. Av alle muslimer som finnes i verden er det kun noen veldig veldig få som faktisk er av jihad-typen. (Media har absolutt blåst opp saken for å hjernevaske dem som virkelig er noen zombier, nemlig oss)

Det er absolutt ikke sosialismen sin feil, om du hadde visst hva som kjennetegner et sosialistisk styre så hadde du hatt litt peiling på dette området. Det er dagens regjering sin feil, Greit nok; de er naive.

Så husk dette: Det er ikke sosialismen sin feil.

Lenke til kommentar
Dere høres ut som en gjeng med amerikanere. Communism is EVIL!!!

Du kan ikke skylde på sosialistene for at Islam er har noen ekstremister som bomber og lager helvete. Av alle muslimer som finnes i verden er det kun noen veldig veldig få som faktisk er av jihad-typen. (Media har absolutt blåst opp saken for å hjernevaske dem som virkelig er noen zombier, nemlig oss)

Det er absolutt ikke sosialismen sin feil, om du hadde visst hva som kjennetegner et sosialistisk styre så hadde du hatt litt peiling på dette området. Det er dagens regjering sin feil, Greit nok; de er naive.

Så husk dette: Det er ikke sosialismen sin feil.

Det er ikke så mange i dag som driver jihad, men det er det koranen befaler. De som dreper vantro er de eneste muslimene som kommer direkte til paradis.

islam ligger i dag lavt i Norge fordi muslimene er i mindretall, de påstår at allah er den samme som den kristne Gud. Men jeg hørte nettopp på nyhetene at rasende muslimer i malaysia hadde stormet og brent kristne kirker fordi regjeringen hadde gitt kristne lov til å bruke navnet allah for sin Gud.

Den taktikken muslimene bruker, er den samme som muhammed brukte i mekka. Koranen er delt mellom mer fredelige mekkasurer og krigerske medinasurer, og der det er motsetninger mellom mekkasurene og medinasurer, så skal de seneste og krigerske medinasurene følges.

Hvis det da ikke er til islams fordel at de fredelige mekkasurene følges inntil flertall er oppnådd.

Lenke til kommentar

Jeg har full forståelse over det at Islam er en spør religion som er helt på hodet for oss her i vesten. Men for å trekke det inn i denne diskusjonen på en saklig måte så mener jeg at det bare er god integrering som må til. Om de skal inn i landet, da må de droppe alt jihad-opplegget sitt, eller så kaster vi dem ut med hodet først ut av Norges rike.

Innvandringspolitikken er egentlig greit i prinsippet synes jeg, jeg mener bare at vi burde passe på hvem som kommer inn i landet og hva vi må gjøre med dem om de ikke passer inn. Vi burde bli strengere på en måte som ikke åpner for indirekte dødsstraff eller menneskemishandling.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Vi burde bli strengere på en måte som ikke åpner for indirekte dødsstraff eller menneskemishandling.
Du vil rulle ut den røde løperen for alle som bor i land med dødsstraff?

Nei, jeg vil bare ikke åpne opp dørene for at de som gjør noe galt her i Norge skal bli sendt hjem og hengt. Om vi sender hjem noen av de som bor i Norge så vil noen av dem bli arrestert og dømt til døden. Det jeg vil er å finne en løsning som kan fikse opp i de problemene..

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Vi burde bli strengere på en måte som ikke åpner for indirekte dødsstraff eller menneskemishandling.
Du vil rulle ut den røde løperen for alle som bor i land med dødsstraff?
Nei, jeg vil bare ikke åpne opp dørene for at de som gjør noe galt her i Norge skal bli sendt hjem og hengt. Om vi sender hjem noen av de som bor i Norge så vil noen av dem bli arrestert og dømt til døden. Det jeg vil er å finne en løsning som kan fikse opp i de problemene..
Kriminelle som enda ikke har opphold i Norge skal altså få opphold om de begår nok forbrytelser i Norge? Altså vil du belønne kriminalitet.
Lenke til kommentar

Vel, integrering og regulering. Vi burde ikke slippe inn alt for mange hele tiden, men blant annet innvandringspolitikken til FrP er helt på trynet.

Kriminelle som enda ikke har opphold i Norge skal altså få opphold om de begår nok forbrytelser i Norge? Altså vil du belønne kriminalitet.

Nei, absolutt ikke. Dagens system fikser ikke opp i det problemet og det er et paradox. Så du kan jo spørre seg selv om du ville sendt en mann til en grusom død eller la han sone sin straff her i Norge. (Om vi skal diskutere sanksjoner også så kan jeg dra inn at jeg synes straffingen er alt for mild her.)

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det er mer sannsynelig at muslimene blir sekulære enn at vi blir muslimer. Hvordan skal de klare å konvertere noen som blir mer og mer sekulære fra sin egen religion. Og hvis de ikke vil ha kristendommen vil de IALLEFALL ikke ha islam. Mange av de "store" islamistiske pådriverene er gamle menn fra den gamle skolen. De henger fortsatt fast i en verden (og en mentalitet) som er utdatert. De unge muslimene er allerede veldig sekulære. Jeg kjenner mange muslimer, da på min alder og de er nesten like sekulære som meg. De spiser konsekvent ikke gris da uansett hvor mye de drikker, puler og banner ellers men opprettholder en slags fasade for foreldre og eldre slektninger som er vokst opp med veldig strenge muslimske regler.

Det folk trenger er utdannelse og kunnskap.

Lenke til kommentar

Å gjøre Norge til et land med gigantiske landegrenser, minimal innvandring og kaste folk til døden, er ikke det FrP i et nøtteskall? Det er mange gode mennesker som blir kastet ut av Norge og mister alle vennene sine, må begynne på ny skole og som absolutt ikke vil ut av Norge, selv om de har levd mesteparten av sitt liv her og er like "norske" som meg og deg. Det vil ikke bli mindre av det om FrP kommer til makten.

Politikken i dag er ihvertfall mye snillere. Jeg vet det høres utrolig naivt ut, men jeg har også store forventninger til innvandrerne, og det er store sanksjoner og konsekvenser til dem som ikke passer inn.

Lenke til kommentar

Det politikerne er i ferd med å gjøre, er ganske enkelt å skifte ut kristendommen med islam, som de tror er så mye bedre.

Islam - What the West Needs to Know

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Innvandrere bidrar mye til de jobbene som ingen vil ha. Men de blir også ofte en belastning for samfunnet både ved kriminalitet og økonomisk. De får hjelp fra samfunnet siden de er i så store problemer der de kommer fra at det ikke er mulig å bo der. Siden de blir tatt under vingen, og koster en del, bør de samtidig bli mye hardere presset på å jobbe og føre noe tilbake til samfunnet siden de får starte et nytt liv. De bør ikke ha det lettere enn nordmenn bare fordi de er innvandere.

En midlertidlig oppholdstillatelse burde vært bra. 5 år eller noe der de er nødt å vise til kunnskaper og vilje til å lære norsk, aktivt søke jobb/jobbe og ikke utøve kriminalitet. Da at tillatelsen blir normalt fornyet med mindre faktorer viser til at personen ikke er holdningsmessig interessert i å bli her. Gi og ta er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...