Gå til innhold

Nordmenn ut, innvandrerne inn, hva bør samfunnet gjøre, om noe?

Anbefalte innlegg

Men islam burde være forbudt Norge, og alle muslimer burde sendes dit de kom fra. De burde få klar beskjed om at hvis de vil inn i Norge, så må de forlate islam først

Du som er så opptatt av grunnloven: Du mener Stoltenberg er kriminell fordi norge har blitt med i EU og FN og dermed brutt grunnloven §1. vel du vil jo også bryte grunnloven, nemlig ved å forby en religion i et land der vi har fri religionsutøvelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor kunne ikke Norge klart å være et like velfungerende, men kebabfritt land uten innvandrere?

Innvandrere i Norge utgjør 10,6 % av befolkningen. Det er over 400 000 mennesker. Se for deg hvor mange bedrifter som må stenges på dagen grunnet mangel på arbeidskraft, om vi skulle sende alle på dør.

Om innvandrerne hadde blitt sendt ut av landet hadde ikke Norge hatt behov får så mange bedrifter som vi har idag. Derfor, ingenting tapt.

Penger tjent gjennom arbeid. Det er ingen hemmelighet at trygdesystemet vårt er svakt, men ikke alle er skattesnyltere.

Hvilket heller ingen har påstått. Og når jeg nevnte vår velferd som den største årsaken til innvandring, mente jeg ikke bare trygdeordningen vår, men også vårt skolesystem, helsevesen og våre arbeidsmiljølover.

Lenke til kommentar
Muslimene har bare ligget lavt inntil de ble mange nok. Dette er planlagt og helt etter koranen. Muhammed brukte samme taktikk i mekka.

Dessverre er det antakelig for sent nå uansett, og det er bare et spørsmål om tid før vi har mistet vårt land til islam.

Og dette er en villet utvikling fra regjeringens side.

Så arbeidsinnvandrerne fra India og Pakistan på 60-tallet var egentlig bare "utvalgte islamister" som kom hit for å avle opp masse unger, så de til slutt ble mange nok til å ta over Norge? Litt av en konspirasjonsteori du har der. Jeg tror ikke det er lenge før du har hele den norsk-muslimske befolkningen på døra - de lurer på hvordan du klarte å gjennomskue planen deres.

Om innvandrerne hadde blitt sendt ut av landet hadde ikke Norge hatt behov får så mange bedrifter som vi har idag. Derfor, ingenting tapt.

Planen er ikke gjennomførbar. Overbevis oss alle om at innvandrerne må ut (planen stopper allerede der), få til en ordning som systematisk sender dem på dør (noe som vil koste ekstremt mye tid og arbeid), og følg med mens resten av verdenssamfunnet stenger oss ute.

Hvilket heller ingen har påstått. Og når jeg nevnte vår velferd som den største årsaken til innvandring, mente jeg ikke bare trygdeordningen vår, men også vårt skolesystem, helsevesen og våre arbeidsmiljølover.

Jeg tviler ikke. Det er ikke bare nordmenn som ønsker å kunne gå til legen når vi ønsker det, samt sende barna våre ut for å lære nye ting hver dag.

Lenke til kommentar
Men islam burde være forbudt Norge, og alle muslimer burde sendes dit de kom fra. De burde få klar beskjed om at hvis de vil inn i Norge, så må de forlate islam først

Du som er så opptatt av grunnloven: Du mener Stoltenberg er kriminell fordi norge har blitt med i EU og FN og dermed brutt grunnloven §1. vel du vil jo også bryte grunnloven, nemlig ved å forby en religion i et land der vi har fri religionsutøvelse.

islam er ikke en religion, men en ideoligi som skjuler seg under dekke av religionsfrihet.

Lenke til kommentar
Så arbeidsinnvandrerne fra India og Pakistan på 60-tallet var egentlig bare "utvalgte islamister" som kom hit for å avle opp masse unger, så de til slutt ble mange nok til å ta over Norge?

Nei, de trengte nødvendigvis ikke å vite om den langsiktige planen. Men de ble brukt av muslimske ledere i den hensikt, akkurat som muslimer i dag blir brukt i islams plan for å ta over Europa.

Jeg vet dette fordi jeg kjenner islam, og også fordi det er en avtale mellom islams ledere og FN/vestlige politikere om dette.

Kristendommen skal ødelegges, og siden all vestlig kultur er basert på kristendommen, så må den også ødelegges. Det er dette som er planen blandt vestlige politikere.

Lenke til kommentar

Planen er ikke gjennomførbar. Overbevis oss alle om at innvandrerne må ut (planen stopper allerede der), få til en ordning som systematisk sender dem på dør (noe som vil koste ekstremt mye tid og arbeid), og følg med mens resten av verdenssamfunnet stenger oss ute.

Innlegget mitt var en ren hypotese. Det er kanskje ikke nok til overbevise flertallet om å utvise alle innvandrerne vi allerede har her i landet, men det burde være et godt argument mot å anskaffe enda fler.

Endret av 793
Lenke til kommentar
Den største årsaken til innvandring er pga jobb... :innocent:

Jeg vil påstå den største årsaken er vår velferd.

den eneste årsaken er penger

Frihet? Trygghet? Stabilitet? Hva med en framtid? Dette krever selvsagt at man ikke har et dogmatisk syn på innvandring så du vil neppe forstå det.

Ikke en eneste innvandrer hadde blitt værende i landet dersom måneds lønn/trygd var maks 5000 kr. Etter ca 1 til 2 år hadde absolutt alle ha flyttet til et annet land med høyre måneds lønn/trygd.

Frihet og Trygghet du liksom :!:

Endret av Ove38
Lenke til kommentar
Hva med judaisme?

Når det gjelder jødedommen så er forholdet litt mer komplisert. For jødedommen er en religion, men du har en del jøder som følger sionismen, og som bla står bak opprettelsen av Israel, samt arbeider den nye verdensordenen, der de selv skal være "herrefolket" Og vi andre er "goyim" eller kveg, som kan og vil bli ofret.

For disse er jødedommen helt klart en ideologi med sin egen okkult religion, disse jødiske sionistene mener og tror at de er Guds utvalgte folk, og skal herske over oss alle.

For dem er jødedommen en ideologi.

Vi har også noen jøder som ikke er sionister, og som motarbeider sionistene. Og for dem er jødedommen en religion, men noen av disse jødene er også kristne

Lenke til kommentar
Det var ikke muslimer som la opp til denne masseinvasjonen Baltazar94

Nei, det er jo også det jeg sier i mitt innlegg over. For muslimer flest vet ikke om at de blir brukt i dette kyniske spillet. Men islams ledere vet det, og det gjør også de fleste vestlige politikere.

For dette er planlagt. Og under oljekrisen i 1973 så ble det inngått en avtale mellom europeiske politikere og islams ledere om å åpne opp for islam i Europa mot tilgang til billig olje fra midtøsten.

Lenke til kommentar
Kriminelle utlendinger meldes inn i folketrygden!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3450707.ece

Dette er galskap. Og beviser som sagt, at politikerne egentlig er våre fiender og ikke bryr seg det miste om oss. Personlig vil jeg si at dette er et bevis på stor ondskap fra de gjeldende politikeres side, i tillegg til deres hensikt om å ødelegge norsk økonomi.

For innvandrere som utfører alvorlige kriminelle handlinger som å voldta eller drepe etniske nordmenn, de blir altså heretter belønnet med pensjon fra staten.

Vi er sannelig ikke mye verdt for disse udyrene i regjeringen.

Lenke til kommentar
Kriminelle utlendinger meldes inn i folketrygden!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3450707.ece

Jeg kjenner til flere tilfeller av hvor innvandrere som ønsker å gi et positivt bidrag til Norge får problemer og blir sendt ut pga. bagateller og merkelig saksbehandling. Når dette skjer samtidig som regjeringen gjør hva de kan for at kriminelle skal komme hit og bli værende så er det naturlig å anta at det vil få en effekt på hvilke utlendinger vi vil sitte igjen med i Norge.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Jeg kjenner til flere tilfeller av hvor innvandrere som ønsker å gi et positivt bidrag til Norge får problemer og blir sendt ut pga. bagateller og merkelig saksbe4handling.

Du er ikke alene om å kjenne til at dette skjer.

Slik det er i dag så blir innvandrere belønnet for å være kriminell, mens de som er lovlydige og ønsker å gjøre en innsats, kan risikere å hentet av politiet og bli sendt ut av landet når som helst.

Størst betaling får de kriminelle innvandrerne om de dreper en av oss, for da er de sikret pensjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...