Gå til innhold

Nordmenn ut, innvandrerne inn, hva bør samfunnet gjøre, om noe?

Anbefalte innlegg

Det hjelper ikke akkurat innvandrernes sak da noen av dem angrep et homofilt par på Grønland i Oslo, og deres kommentar var at homsene burde være klar over hvilken bydel de var i..

Denne nye ambulansesaken hjelper heller ikke. Dagbladet skrev i hvert fall en latterlig artikkel hvor de gikk alt for langt i å hinte mot at ambulansen gav sen og dårlig hjelp bare fordi de var innvandrere. Alt skal handle om rase og religion nå om dagen, og folk spiller rasistkortet ved første mulighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hjelper ikke akkurat innvandrernes sak da noen av dem angrep et homofilt par på Grønland i Oslo, og deres kommentar var at homsene burde være klar over hvilken bydel de var i..

Denne nye ambulansesaken hjelper heller ikke. Dagbladet skrev i hvert fall en latterlig artikkel hvor de gikk alt for langt i å hinte mot at ambulansen gav sen og dårlig hjelp bare fordi de var innvandrere. Alt skal handle om rase og religion nå om dagen, og folk spiller rasistkortet ved første mulighet.

Jeg synes det er besynderlig at må et overgrep på en avviker til før noen reagerer, hva med alle de jentene som har blitt voldtatt pga denne galskapen? er ikke de verdig å nevne?

Lenke til kommentar

Det er absolutt verdt å nevne de og. Jeg tok bare to nye ting "from the top of my head".

Jeg har ingenting imot fremmede kulturer og innvandrere i utgangspunktet, men jeg tåler ikke at deres kultur ødelegger for oss. En bekjent av meg er kjørelærer i Oslo, og det er visst problematisk å få noen muslimske menn til å forstå at de må vike for kvinner i trafikken. Vikeplikten opphører liksom bare fordi det er en kvinne..

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker vi bare om muslimer, men ikke om Dansker, russere og Polakker?

Jeg vet ikke med deg med det er en bande med øst-europeer som har stjelt fra urmakere og raner norge på lands med deres campingbiler. Skal vi derfor forhåndsdømme alle øst-europeer?

Muslimer er ingen nasjonaltet. De kommer i alle fasonger og farger, og kan ha en hvilken sm helst nasjonalitet, også etnisk Norsk.

Lenke til kommentar
Det bor ganske mange muslimer i Oslo, det er ganske naturlig at de har sine gudshus.

Moskeer er ikke noe gudshus.

Moskeer er en "helligdom" hvor muslimene tilber måneguden allah. Men moskeer er også et symbolbygg som muslimene bruker for å symbolisere sin overhøyhet, og som de også bruker for å gjøre krav på et område. Noe som så smått allerede er begynt å skje i Oslo.

Og det er også av denne grunn at saudiarabia finansierer moskeer over hele Europa.

islam er rett og slett i ferd med å gjøre krav på Europa og Norge som "sitt område"

Moskeer er også et møtelokale, og brukes bla. til lagring av våpen foran og under konflikter.

Lenke til kommentar
Jeg bæsjer i skrekk :roll:

Hvor mange mosker er det på landsbasis? Jeg mener det var mellom 3-7, Kontra Norske kirker

Hvorfor er du for islamisering av Oslo ? Er du selv muslim ? Jo mer islamisert Oslo blir jo fler muslimer vil Oslo tiltrekke.

Hvorfor snakker vi bare om muslimer, men ikke om Dansker, russere og Polakker?

Du anklager meg for å støtte islamisering. Selve ordet er miss trivende i vårt vokabular. Norsk Islamsk trossamfunn er ikke tilknyttet til al qaida som du sikker håper på(?)

Muslimene angriper Oslo år 2009

http://www.youtube.com/watch?v=_jksJXJ08i8

Det ropes "Allahu Akbar" og "Jihad" under angrepet, hva tror du det kommer av ?

ani_26770_1.jpg

Shabana Rehman i Oslo appellerer til brenning av Koranen siden den da

vil få større makt i Norge. http://www.youtube.com/watch?v=-FsXoRrStnA

dddddn.jpg

Shabana Rehman

Endret av Ove38
Lenke til kommentar
(...) og brukes bla. til lagring av våpen foran og under konflikter.

Ordet er vel misbrukes?? Jeg nekter å tro at muslimer verden om har gått inn for å bruke sine moskeer som våpenbutikker. Som vanlig er det noen få "representanter" for denne religionen som skygger for resten med elendig oppførsel. Det er på tide å åpne øynene! Slutt å la enkeltsaker dominere inntrykkene deres. Å ha en dårlig holdning ovenfor utlendinger pakker ikke koffertene deres. Vi må jobbe mot et mer inkluderende samfunn, der innvandrere fra "middelaldersamfunn"(ifølge ebeneser) får lære hvordan Norge fungerer.

Å ønske et lukket Norge er korttenkt. Vi er avhengige av innvandrere innenfor hele arbeidsmarkedet - ikke bare til "drittjobbene". Det er idioti å tenke at vi klarer oss på "egenhånd". Hadde det ikke vært for Norges oljefond hadde vi ønsket alle innvandrere inn med åpne armer. Formuen har gjort oss grådige og egoistiske.

Lenke til kommentar
Å ønske et lukket Norge er korttenkt. Vi er avhengige av innvandrere innenfor hele arbeidsmarkedet - ikke bare til "drittjobbene". Det er idioti å tenke at vi klarer oss på "egenhånd".

Og hvorfor kunne ikke Norge klart å være et like velfungerende, men kebabfritt land uten innvandrere?

Den største årsaken til innvandring er pga jobb... :innocent:

Jeg vil påstå den største årsaken er vår velferd.

Lenke til kommentar
Og hvorfor kunne ikke Norge klart å være et like velfungerende, men kebabfritt land uten innvandrere?

Innvandrere i Norge utgjør 10,6 % av befolkningen. Det er over 400 000 mennesker. Se for deg hvor mange bedrifter som må stenges på dagen grunnet mangel på arbeidskraft, om vi skulle sende alle på dør.

den eneste årsaken er penger

Penger tjent gjennom arbeid. Det er ingen hemmelighet at trygdesystemet vårt er svakt, men ikke alle er skattesnyltere. Det menes helt åpenbart at innvandrere har en total mangel på selvrespekt, og det understreker bare hvor trangsynte det går an å bli. Det å tjene egne penger er for mange helt elementært for å holde seg gående psykisk. For ALLE, ikke bare nordmenn. Slutt å vær så forbanna høye på pæra.

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
(...) og brukes bla. til lagring av våpen foran og under konflikter.

Ordet er vel misbrukes?? Jeg nekter å tro at muslimer verden om har gått inn for å bruke sine moskeer som våpenbutikker. Som vanlig er det noen få "representanter" for denne religionen som skygger for resten med elendig oppførsel. Det er på tide å åpne øynene! Slutt å la enkeltsaker dominere inntrykkene deres. Å ha en dårlig holdning ovenfor utlendinger pakker ikke koffertene deres. Vi må jobbe mot et mer inkluderende samfunn, der innvandrere fra "middelaldersamfunn"(ifølge ebeneser) får lære hvordan Norge fungerer.

Å ønske et lukket Norge er korttenkt. Vi er avhengige av innvandrere innenfor hele arbeidsmarkedet - ikke bare til "drittjobbene". Det er idioti å tenke at vi klarer oss på "egenhånd". Hadde det ikke vært for Norges oljefond hadde vi ønsket alle innvandrere inn med åpne armer. Formuen har gjort oss grådige og egoistiske.

Ordet er ikke "misbrukes", men ordet er brukes som seg nevnte. For en slik bruk av moskeene er helt legiim i islam. Muslimer skal føre krig mot vantro, det er selve kjernen i islam. Krig mot vantro er et påbud som vi ser at unge muslimer nå følger over hele europa.

Den første bølgen av muslimer var fredelig, andre generasjon er også forholdsvis fredelig.

Men fra nå av så vil vi se stadig mer vold mot vantro, og muslimene vil kreve mer og begynne å presse på stadig hardere for å få oppfylt sine krav.

Muslimene har bare ligget lavt inntil de ble mange nok. Dette er planlagt og helt etter koranen. Muhammed brukte samme taktikk i mekka.

Vi er ikke avhengige av innvandrere. Men når det er sagt så kan vi gjerne ta i mot Filippinere og andre invandrere fra asia og afrika.

Men islam burde være forbudt Norge, og alle muslimer burde sendes dit de kom fra. De burde få klar beskjed om at hvis de vil inn i Norge, så må de forlate islam først.

Dessverre er det antakelig for sent nå uansett, og det er bare et spørsmål om tid før vi har mistet vårt land til islam.

Og dette er en villet utvikling fra regjeringens side.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...