Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker jentegutter, er det normalt?

Gjest Guest_Kanskje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kanskje_*

Jeg er en hetroseksuell jente. Jeg liker ofte store, hårete "bjørner" av noen menn. Men jeg blir også ekstremt tiltrukket av gutter som ser ut som jenter. Ikke jålete gutter, sminka gutter eller gutter som prøver å se ut som en jente. Jeg blir ekstremt fasinert av pene, unge gutter med langdt hår som jeg tror er en høy, ujålete jente, før jeg hører stemmen. Jeg elsker det! Jeg må si at jeg ikke liker pinglete gutter generelt. Men når gutten går over til å bli en slags mellomting mellom gutt og jente så er det helt fantastisk! Jeg liker ikke spesielt godt utseende til asiater, lave gutter, gutter med rein hud, gutter med bollekinn eller tynne gutter. Kanskje det skjer noe når alt klaffer (selv om de jeg har blitt betatt av verken er asiater eller lave). Men jeg tar aldri iniativet med sånne gutter. Jeg føler at de er penere enn meg. Og at en jentegutt må ha en veldig jentete jente å være sammen med, og jeg er vel ganske middels. Og de jenteguttene jeg liker tar ikke iniativet, for de er sjenrte og stille (som jeg liker dem).

Er det vanlig å bli tiltrukket av jentegutter på denne måten? Kan det hende jeg er litt lespisk? Er det noen som har det på samme måte som meg? Og veit dere hvor jeg finner slike jentegutter? Er det noen miljøer det er flere av dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen anelse om hvor normalt det er - men for all del: ikke heng deg opp i hva du blir tiltrukket av. Bare "følg lystene", for å si det slik. Om det er normalt eller ikke har ingenting å si.

Du finner sikkert mange av dem blant homofile, men de vil ihvertfall ikke ha deg ;)

Selvfølgelig kan det hende du er lesbisk (i så fall er du nok heller bifil) - men hva har det å si?

Prøv å ta initiativet en gang =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...