kong figurasjon Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har lest mye om Asus og Abit i det siste, men er det noen som har dette kortet? Leter etter det perfekte oppsettet med XP2500+ Barton, 2x Twinmos 512mb m/winbond, et hovedkort og vifte til SLK900 med best støy/ytelses-forhold, men blir jo f... aldri enig med meg selv. Fint om noen kan komme med innspill på dette også. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 MSI kortet har ikke de '4 hullene rundt cpu socket' så jeg tror ikke du kan bruke en SLK900 (da må du ha de 4 hullene, om ikke tar feil?!) ellers er det integrert skjermkort i det hk, trenger du det? Om ikke, hvorfor ikke gå for et Abit eller Asus kort uten int. vga men med s-ata raid osv? Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Ok, uten de 4 hullene er dette kortet uaktuelt. Men jeg kan ikke se at det har on-board vga, og det har jo vitterlig støtte for s-ata raid? P.S: Går for Abit NF7-S V2.0! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå