Jaudu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Kjøpte netopp 1mnd live med min brors kort, og jeg fikk ikke fjerna det!, hvorfor går det ikke, har gjort det en gang før, og da funket det, kan heller ikke fjerne automatisk fornyelse. broren min vil ikke at det skal trekke automatisk hver mnd. KAN NOEN HJELPE MEG MED Å FÅ FJERNA KORTET OG SLÅ AV AUTOMATISK FORNYING? når jeg trykker "fjern" på kortet, så kommer det bare "Denne betalingen kan ikke fjernes for øyeblikket. Gå til siden Payment method information (informasjon om betalingsmåte) hvis du vil vise tjenester som er tilknyttet dette betalingsalternativet." Og den linken virker ikke heller Endret 15. desember 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Tror du må ringe til dem for å få fjernet kortet... men du skal kunne ta av automatisk fornyelse av medlemskapet. For å gjøre det, logg inn på Xbox.com - Gå til Xbox Live Marketplace, her finner du My Account, under der finner du Manage Account Options. Etter å ha trykt inn der så ser du på venstre side, Account Summary. Trykk der og du kommer til den plassen der du kan fjerne automatisk fornyelse. Turn automatic renewal off. Endret 15. desember 2009 av Punky Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Tror du må ringe til dem for å få fjernet kortet... men du skal kunne ta av automatisk fornyelse av medlemskapet.For å gjøre det, logg inn på Xbox.com - Gå til Xbox Live Marketplace, her finner du My Account, under der finner du Manage Account Options. Etter å ha trykt inn der så ser du på venstre side, Account Summary. Trykk der og du kommer til den plassen der du kan fjerne automatisk fornyelse. Turn automatic renewal off. Når jeg går på "administrer betalingsalternativer" så står det "rediger" og "fjern" men virker ikke :S men fikk slått av den automatiske fornyingen :)er den eneste måten og ringe? :S Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Tror du må ringe til dem for å få fjernet kortet... men du skal kunne ta av automatisk fornyelse av medlemskapet.For å gjøre det, logg inn på Xbox.com - Gå til Xbox Live Marketplace, her finner du My Account, under der finner du Manage Account Options. Etter å ha trykt inn der så ser du på venstre side, Account Summary. Trykk der og du kommer til den plassen der du kan fjerne automatisk fornyelse. Turn automatic renewal off. Når jeg går på "administrer betalingsalternativer" så står det "rediger" og "fjern" men virker ikke :S men fikk slått av den automatiske fornyingen :)er den eneste måten og ringe? :S Tror det, men er ikke sikker. Kanskje du også kan legge til et annet kort, får så å kunne fjerne det du har brukt nå. Men har ikke prøvd det selv. Endret 15. desember 2009 av Punky Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis man bruker kortet for betaling av Live må man ringe dem og be dem stoppe det. Lurest å kun bruke kredittkort for å kjøpe MS points. Er også billigst. Da kan man når som helst også fjerne kortet senere selv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det skal nå være mulig å fjerne kortet ditt fra nett. Selve prosessen er ett helvete, men er mulig. Dog prøv i Internet Explorer, slik at du er sikker på at du får sett siden riktig. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Får ikke fjernet mitt kort som er gått ut for 2 år siden. så enkelt skal det ikke være. men jeg bryr meg ikke, det er jo bare å la det ligge hvis man fyller på "xboxlive" med kode man har kjøpt andre steder. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Les mer her: http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/...tegory=xboxlive Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Idioti. står at hvis kortet er forbindet med et aktivt kjøp, så kan du ikke slette det. Jeg har jo betalt for liven, og har slått av automatisk fornying, så hvorfor kan jeg ikke slette.............. får vel ringe da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvorfor er det så vanskelig å legge til ett kort, men så utrolig mye vanskeligere når man skal fjerne det? :S Var selv borti samme makkverket for en tid tilbake, nå kjøper jeg kun prepaid kort Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvorfor er det så vanskelig å legge til ett kort, men så utrolig mye vanskeligere når man skal fjerne det? :SVar selv borti samme makkverket for en tid tilbake, nå kjøper jeg kun prepaid kort Er det vanskelig å legge til kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Enkelt mente jeg Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Edit: Klarte og skru av automatisk fornyelse, men hei! Måtte bare trykke meg gjennom 6 sider med reklame først. -.- Endret 24. desember 2009 av Tortuga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå