TheCatIsALie Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 I dag fant jeg en alien-greie, og etter noen "pulsespill" kom jeg til en 4 sek filmsnutt.. Vil å se hele denne filmen være veldig dumt da jeg vil fullføre spillet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 The Truth er bare en sidequest, og har ingenting med selve hovedhistorien. Det har noe å gjøre med Adam og Eva, og eplet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ah, ok. Da ser jeg den. Jeg har nå drept Antonio tror jeg og er vel på mem 7 en plass, hvor langt har jeg kommet? Så.. selv i den tida levde det masse folk, med fancy teknologi? Og Adam og Eva var mordere, eller iallefall like gode til å klatre? (da subjekt 16, som er deg? arvet dette?) Og de i "huset" var slaver, eller bare jobbet? Endret 15. desember 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du får hele videoen på slutten av Venice, så du har vel litt igjen. Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 The Truth videoen er drit kul :O Kanskje ikke akkurat den filmen, men tanken bak den og hva den beviser. Assassins Creed 2 er bare helt sykt dypt! Elsker slutten og gleder meg drit mye til 3´ern Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har just flydd for å drepe en, er nå på karneval.. ble kjedelig.. lenge til det skjer noe gøy i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå