medlem-193730 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Jeg sliter litt med dette punktet i en innleveringsoppgave i elenergi. Energiekspert: Hvordan skal vi løse dette med underskudd av energi? (oljen tar slutt, behovet øker, ikke mer vannkraft) Håper noen av dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Atomkraft. Etterhvert blir solceller så effektive at de produserer mer energi enn energi som brukes under produksjon. Er en nobrainer når dette skjer, for de landene som har råd til å investere. Vindkraft, vannkraft (vassdrag og utnyttelse av tidevann osv.) Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hadde ikke engang tenkt på atomkraft. Har allerede skreve litt om sol og vindkraft, men skader ikke og skrive mer. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Jeg sliter litt med dette punktet i en innleveringsoppgave i elenergi. Energiekspert: Hvordan skal vi løse dette med underskudd av energi? (oljen tar slutt, behovet øker, ikke mer vannkraft) Håper noen av dere kan hjelpe meg Det heter mangel på høgverdig energi, ikke undeskudd av energi. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Jeg sliter litt med dette punktet i en innleveringsoppgave i elenergi. Energiekspert: Hvordan skal vi løse dette med underskudd av energi? (oljen tar slutt, behovet øker, ikke mer vannkraft) Håper noen av dere kan hjelpe meg Det heter mangel på høgverdig energi, ikke undeskudd av energi. Skal nevne det for læreren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå