fredrick4 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hei! jeg har snart tentamen i engelsk og har fått denne Link som forbredelse, da regner jeg med at vi får denne Link eksamensoppgaven så lurte jeg på om noen som har hatt den før og kan sende oppgaven sin til meg:) Endret 15. desember 2009 av fredrick4 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Så lett du skal ha det Du kan ØVE og lage NOTATER som alle andre Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Så lett du skal ha det Du kan ØVE og lage NOTATER som alle andre hehe vi får lov til å ha med alt, så hvorfor ikke utnytte det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 fordi det er du som skal lære det. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 ingen som har? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fordi det er plagiering, og det er ikke tillatt. Om oppgaven har blitt levert før, risikerer du dessuten at den ligger lagret i databasen til et system laget for å avsløre slike som deg. Bruker læreren din samme system (noe som faktisk ikke er så usannsynlig som det kanskje høres ut, siden det ikke finnes så mange), så stryker du med all sannsynlighet både på tentamenen og i faget. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 ingen som har? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) ingen som har? Ja, stakkars deg om ingen kjem og reddar deg frå å måtte gjera ting sjølv. Endret 15. desember 2009 av mosleth Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Plagiarisme er ikkje like "farleg" på lavare skuletrinn som på høgare utdanning, førar ikkje til noko meir enn stryk på sjølve prøva. Foreslår at du skriv teksten sjølv i alle tilfeller, kanskje du lærer noko (!?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå